دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تهران شب ۲۸ اردیبهشت نورباران می شود؛

برگزاری جشن مردمی امام رضایی‌ها روز جمعه از هفت تیر تا میدان ولیعصر

برگزاری جشن مردمی امام رضایی‌ها روز جمعه از هفت تیر تا میدان ولیعصر
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر (عج) در دو کیلومتر برنامه جشن امام رضایی‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر : 911504

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی زیبایی‌نژاد در نشست خبری برنامه های دهه کرامت و تشریح برنامه های جشن بزرگ امام رضایی ها گفت: جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر (عج) در دو کیلومتر برنامه جشن امام رضایی ها برگزار می شود.

وی ادامه داد: حضور خادمیاران آستان رضوی را در برنامه ها داریم از این رو راس ساعت ۲۰ پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) را خواهیم داشت و در ادامه ساهد نقاره زنی در میدان ولیعصر. خواهیم بود، در طول مسیر و در استیج های مختلف برنامه های فرهنگی داریم که از رسانه ملی هم پخش می شود.

به گفته زیبایی‌نژاد، برنامه ها برگرفته از سخن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تحت عنوان« ایران حرم است» در قالب پویش انجام می شود، دو سرود در این راستا تدارک شده که سرود اول با محوریت وحدت و همدلی و سرود دوم با محوریت کمک مومنانه خصوصا کمک به کودکان سرطانی تهیه شده است.

در این نشست عنوان شد ۴۰۰ موکب از حاضران پذیرایی میکنند که در ضلع شمالی و جنوبی خیابان کریم خان و میدان ولیعصز اماده پذیرایی هستند؛ در این روز قرار است دوازده هزار خادم در موکبها به خدمت رسانی بپردازند.

همچنین به دلیل تحت الشعاع قرار نگرفتن برنامه های دو آستان امام رضا (ع) و حضرت معصومه(س) قرار شد برنامه ها پیش از شب و روز میلاد امام رضا برگزار شود بنابراین دلیل انتخاب روز جمعه این مطلب بود.

گفتنی است جشن امام رضایی ها روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از هفت تیر تا ولیعصر (عج) پیش و پس از اذان مغرب با حضور خوانندگان مطرح و مداحان کشور همچین گروههای سرود برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته