دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
چمران در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

یک طبقه قبر رایگان برای متوفیان و دو طبقه دیگر هرکدام 15 میلیون تومان

یک طبقه قبر رایگان برای متوفیان و دو طبقه دیگر هرکدام 15 میلیون تومان
رئیس شورای شهر تهران درباره تصویب قیمت قبر در صحن شورا تصریح کرد: در جلسه قبلی بنا بر مصوبه شورا یک طبقه قبر رایگان برای شهروندان پیش‌بینی شده است و دو طبقه دیگر (هر طبقه 15 میلیون تومان) به تصویب شورا رسیده است.
کد خبر : 911273

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران صبح امروز قبل از جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شورا به موضوعات مختلفی می پردازد که از آن جمله گزارش حسابرس تفریغ بودجه سال 1401 خواهد بود. همچنین کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز گزارشی را در این خصوص ارائه خواهد کرد.

وی افزود: چند لایحه نیز در دستور کار اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز خواهد بود که از آن جمله می‌توان به بهای مراکز فرهنگی و هنری شهرداری تهران اشاره کرد و در صورتی که زمان اجازه بدهد به نام‌گذاری برخی از معابر نیز خواهیم پرداخت.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که روز گذشته معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با برخی از اعضای شورای جلسه‌ای را داشته و قرارداد موسوم به قراداد حمل و نقل چین در اختیار آنها قرار داده شده آیا شما از این موضوع اطلاع دارید یا خیر؟ گفت: از این موضوع بی‌اطلاع هستم، اما معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مرتباً با کمیسیون حمل و نقل شورای شهر جلساتی را برگزار می‌کند.

وی درباره زمان بهره‌برداری از پایانه جدید شرق تصریح کرد: به زمان افتتاح این پایانه نزدیک می‌شویم و ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر با انتقال شرکت‌های مسافربری از پایانه فعلی به پایانه جدید خدمت‌رسانی در پایانه شرق آغاز خواهد شد.

چمران در پاسخ به سوال دیگری که کاربری فعلی پایانه شرق چه خواهد بود گفت: بر اساس طرح جامع کاربری این پایانه S (تجاری) خواهد بود.البته دسترسی به شبکه مترو در پایانه شرق نیز از گذشته پیش‌بینی شده بود که حتی قرار بود خط 3 مترو از این محدوده عبور کند اما به هر طریق برای پایانه شرق ایستگاه مترو پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوال دیگری درباره 3 طبقه کردن میدان ونک گفت: در این خصوص هنوز طرح آن به شورا ارائه نشده است.

چمران در ادامه درباره تصویب قیمت قبر در صحن شورا تصریح کرد: در جلسه قبلی بنا بر مصوبه شورا یک طبقه قبر رایگان برای شهروندان پیش‌بینی شده است و دو طبقه دیگر (هر طبقه 15 میلیون تومان) به تصویب شورا رسیده است.

وی درباره قیمت قبر گفت: به هر صورت این قیمت برای قبرهای رزروی و پیش‌خرید خواهد بود و قاعدتا افرادی که تمایل دارند باید این مبلغ را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته