دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چهارمین دوره انتخابات انجمن هنر‌های نمایشی استان تهران برگزار می‌شود

چهارمین دوره انتخابات انجمن هنر‌های نمایشی استان تهران برگزار می‌شود
چهارمین دوره انتخابات انجمن هنر‌های نمایشی استان تهران در خردادماه برگزار خواهدشد.
کد خبر : 911573

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به تغییر اساسنامه انجمن هنر‌های نمایشی ایران، گستره بیشتری از هنرمندان شهرستان‌های استان تهران می‌توانند در این دوره انتخابات انجمن هنر‌های نمایشی استان شرکت کنند.

شرایط تخصصی که برای رای‌دهندگان در نظر گرفته شده شامل دارا بودن مدرک دانشگاهی مرتبط با حوزه نمایش، اجرای مستمر تئاتر، عضویت در گروه‌های نمایشی به عنوان هسته مرکزی یا افرادی که به عنوان کارگردان و بازیگر طی ۲۰ سال گذشته حداقل ۱۰ نمایش روی صحنه برده باشند، نمایشنامه‌نویسانی که ۵ اثر از آنها منتشر شده و پژوهشگرانی که سه اثر پژوهشی یا مقاله علمی- پژوهشی و علمی -ترویجی از آنها در حوزه نمایش طی ۱۰ سال گذشته چاپ شده باشد، است.

هنرمندان در ۱۶ شهرستان استان تهران برای عضویت در انجمن هنر‌های نمایشی و انتخاب هیات مدیره جدید می‌توانند از ۲۳ تا ۳۱ اردیبهشت ماه مدارک خود را به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان تهران یا انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان‌های استان تهران ارائه کنند.

همچنین نامزد‌های هیات مدیره انجمن هنر‌های نمایشی استان تهران نیز می‌توانند از ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۱ خرداد با مراجعه به دفتر انجمن هنر‌های نمایشی استان واقع در مجموعه تئاتر محراب با ارائه مدارک و مستندات لازم، نسبت به نامزدی اعلام آمادگی کنند.

لازم به ذکر است که شرایط نامزد‌های هیات مدیره و بازرسی انجمن هنر‌های نمایشی استان تهران داشتن تابعیت جمهوری اسلامی، نداشتن سوءپیشینه کیفری و برخورداری از حسن شهرت، معافیت دائم برای آقایان و دارا بودن ۲۷ سال سن است. ضمن اینکه نامزد‌های هیات مدیره و بازرسی انجمن هنر‌های نمایشی استان تهران باید یکی از شرایط ویژه که شامل محجور نبودن و عدم برشکستکی به تقلب و تقصیر، صلاحیت علمی و تخصصی یا برخورداری از تجربه کافی نسبت به فعالیت انجمن هنر‌های نمایشی استان تهران، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل کاشناسی یا معادل آن را دارا باشند.
گفتنی است، چهارمین دوره انتخابات انجمن هنر‌های نمایشی استان تهران نیمه دوم خردادماه در مجموعه تئاتر محراب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته