صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۵

نیمکت سه شیرها در انتظار کلینزمن

مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس در حال مذاکره با مهاجم اسبق تیم ملی آلمان هستند تا در صورت توافق، وی را به عنوان مربی آینده تیم ملی انتخاب کنند.
کد خبر : 99939

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت نود، پس از حذف انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ که با استعفای روی هاجسون از سرمربیگری سه شیرها همراه شد، مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس اقدام به بررسی گزینه های مختلفی کرده و گفته می شود مذاکراتی هم با برخی از آنها انجام داده است.


در همین حال، اولیور بیرهوف در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس گفتگوهای خود را با یورگن کلینزمن مربی تیم ملی آمریکا آغاز کرده‌اند تا در صورت انجام توافقات، وی را به عنوان مربی بعدی انگلیس معرفی کنند.


پس از عملکرد ضعیف تیم ملی انگلیس در رقابت های یورو ۲۰۱۶، وضعیت مربیگری سه شیرها مشخص نیست و تنها از برخی افراد به عنوان گزینه های احتمالی هدایت تیم ملی نام برده می شود. در میان گزینه های احتمالی برای هدایت انگلیس، نام یورگن کلینزمن، کریس کولمن، آرسن ونگر، گری نویل و سام آلاردایس به چشم می خورد.


جیمی کاراگر ملی پوش سابق انگلیس اخیراً گفتگوهایی با سرمربی آلمانی تیم آمریکا انجام داده است. کلینزمن در رقابت های کوپا آمریکا که ماه گذشته انجام شد، آمریکا را به نیمه نهایی رساند. همچنین، کلینزمن در جام جهانی ۲۰۰۶ در آلمان هدایت تیم کشورش را بر عهده داشت و به مقام سومی مسابقات رسید. بسیاری از کارشناسان او را معمار اصلی تیم فعلی آلمان می دانند که دو سال پیش موفق شد به عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ دست یابد.



انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس آمریکا
ارسال نظر