صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۳:۱۲ | ۰۱ / ۰۷ /۱۴۰۴
| |

حجم سفر‌های حمل و نقل عمومی در تابستان به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار رسید

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: از ابتدای تابستان سال جاری، نزدیک به ۳۷ میلیون مسافر از طریق سه میلیون و ۵۰۰ هزار سفر ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سطح جاده‌های کشور جابه‌جا شدند.
کد خبر : 999200

به گزارش خبرگزاری آنا از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، داریوش باقرجوان اظهار داشت: همزمان با پایان فصل تابستان و اوج گرفتن سفر‌های جاده‌ای هموطنان، برنامه‌ریزی برای تامین ناوگان مورد نیاز برای خدمات‌رسانی به مسافران در حال انجام است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت که از ابتدای تابستان سال جاری، نزدیک به ۳۷ میلیون مسافر از طریق سه میلیون و ۵۰۰ هزار سفر ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سطح جاده‌های کشور جابه‌جا شدند.

وی بیان‌داشت: با افزایش تقاضاها، علاوه بر سرویس‌های عادی و جاری ناوگان حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری، سرویس‌های فوق‌العاده نیز متناسب با میزان تفاضای مسافران در مسیر‌های پرتقاضا تامین می‌شود.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با اشاره به عرضه بلیت سفر‌های جاده‌ای از طریق وب‌سایت‌های اختصاصی و مشترک شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری، خاطرنشان‌کرد: در صورت کمبود یا اتمام عرضه بلیت در برخی مسیرها، مسافران می‌توانند در فهرست انتظار تهیه بلیت ثبت‌نام کنند تا با برقراری سرویس‌های فوق‌العاده، از طریق سفر‌های جاده‌ای جابه‌جا شوند.

باقرجوان تاکید کرد: با استقرار نیرو‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری و تعامل و همکاری پلیس راه، رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری، اقدامات لازم برای تأمین ایمنی کامل سفر‌های هموطنان در حال انجام است.

وی افزود: هموطنان در ابتدا یا طول مسیر سفر درصورت مواجهه با مسائل و مشکلات احتمالی، می‌توانند به صورت شبانه‌روری از طریق پل‌های ارتباطی سامانه پیام‌کوتاه ۲۰۰۰۱۴۱، تلفن گویای ۱۴۱ و وب‌سایت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به نشانی www.۱۴۱.ir پیشنهادات، انتقادات و نقطه‌نظرات خود را مطرح کنند، تا با صدور کد رهگیری نتیجه پیگیری‌ها برای مسافران ارسال شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اتوبوس راهداری
ارسال نظر