صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۳:۵۲ | ۳۱ / ۰۶ /۱۴۰۴
| |

دروازه‌های آموزش عالی با برند معتبر به روی داوطلبان باز شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی و توانمندی دانشجویان و همکاران، پذیرش دانشجو در این دانشگاه با رشدی چشمگیر به بیش از ۲۰ هزار نفر رسیده و هدف‌گذاری برای ۲۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در سال جاری است.
کد خبر : 998930

یعقوب علیپور مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا درباره اقدامات این دانشگاه برای تبلیغات پذیرش براساس سوابق تحصیلی ورود به دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، وجهه‌ای خوش‌نام و برندی معتبر در حوزه آموزش عالی بوده که میان همه داوطلبان ورود به دانشگاه و خانواده‌ آنان، شناخته شده و به نوعی، انتخاب اول آنان است.

وی با بیان اینکه تبلیغات دانشگاه و دستاورد‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و ... آن در طول سال هیچ‌گاه متوقف نشده و همواره ادامه داشته است، توضیح داد: با هماهنگی‌های انجام شده این مهم حتی پیش از اعلام پذیرش داوطلبان ورود به دانشگاه و اجرای دستورالعمل تبلیغات با بهره‌گیری از فرصت‌ها و بستر‌های عمومی همانند آزمون‌های مختلف در استان اعم از استخدامی، نماز جمعه، مساجد و... کار تبلیغی پذیرش دانشجو انجام شده است.

مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با اشاره به رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی درباره اثرگذاری و نقش‌آفرینی ارکان دانشگاه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، عنوان کرد: این تعاملات دوسویه بوده و فعالیت دانشگاهیان در برنامه‌ها و طرح‌های مختلف سازمان‌ها، همراهی و حمایت متقابل این نهاد‌ها را از دانشگاه و فعالیت‌های دانشگاه به همراه داشته است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه بسیاری از اقدامات تبلیغی محیطی و رسانه‌ای دانشگاه به‌ویژه درباره پذیرش براساس سوابق تحصیلی بدون هزینه برای دانشگاه بوده است، ادامه داد: یکی از مواردی که امسال مورد توجه کارگروه هدایت تحصیلی دانشگاه قرار گرفت، بهره‌گیری از مسئولیت اجتماعی نهادها، تعلق سازمانی همکاران و توانمندی دانشجویان بود که این مهم سبب شد تا هزینه کرد دانشگاه بدون لطمه خوردن به امر تبلیغات، به طرز چشمگیری کاهش یابد.

وی توضیح داد: طراحی‌های بنر‌ها و پوستر‌ها توسط همکاران دانشگاهی صورت گرفت. نصب بنر بر بیلبورد‌های تبلیغی با مشارکت نهاد‌های مختلف در محل سازمان‌ها و همچنین محل‌های پرتردد شهر و جاده اصلی ورودی به بوشهر انجام شد. ضمن اینکه تهیه تیزر و پوستر‌های فضای مجازی، توسط دانشجویان خوش ذوق این دانشگاه صورت گرفت.

مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با اشاره به رشد چشمگیر پذیرش دانشجو در واحد‌ها و مراکز این استان در سال جدید، مطرح کرد: نزدیک به یک دهه، در سال گذشته تعداد دانشجویان این دانشگاه از مرز ۲۰ هزار دانشجو گذشت و طبق تعهد ردیف بودجه‌ای برای سال جاری ۲۲ هزار 500 دانشجو پیش‌بینی شده که در تلاشیم این تعداد از این نیز فراتر رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر