صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۴:۲۱ | ۲۹ / ۰۶ /۱۴۰۴
| |
دهقانی اشکذری مطرح کرد

گام بلند دانشگاه آزاد در مسیر تحول خدمات دانشجویی با طرح «حامی»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از اجرای طرح «حامی» به‌عنوان ابزاری نوین برای پاسخگویی به نیاز‌های دانشجویان و تسهیل فرآیند‌های آموزشی خبر داد و تأکید کرد: این دانشگاه به عنوان برترین واحد در خدمت‌رسانی به دانشجویان در کشور شناخته شده است.
کد خبر : 998433

به گزارش خبرنگار آنا، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در نشست هم‌اندیشی بهبود اجرای فرآیند‌های امور دانشجویی در طرح حامی که با حضور معاون تحول اداری و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، معاونین، مسئولان و حامیان و کارشناسان در سالن سردار سلیمانی برگزار شد با اشاره به فرمایش امام حسین علیه‌السلام گفت: حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام فرمودند: «همانا حوایج مردم از نعمت‌های خداوند بر شماست، بنابراین از نعمت‌های الهی خسته نشوید که خداوند آن را از شما سلب کرده و به سوی دیگران برمی‌گرداند.

وی با اشاره به طرح حامی به‌عنوان سیستم پاسخگو به نیاز‌های دانشجویان عنوان کرد: این طرح یک نظام خدمت موازی است، جوانانی که در محیط فضای مجازی هستند اگر احساس کنند این سامانه خوب جواب می‌دهد رفت و آمد آنها به دانشگاه کم می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، این دانشگاه را بزرگ‌ترین دانشگاه استان یزد برشمرد و تبیین کرد: در حال حاضر این دانشگاه دارای ۲۰ هزار دانشجو بوده و در مدت ۴۳ سال ۱۲۰ هزار فارغ‌التحصیل به جامعه تحویل داده است.

دهقانی اشکذری، روی خوش و اخلاق خوب همکاران دانشگاه در مواجهه با دانشجویان را سرمایه گرانبها برشمرد و تشریح کرد: نسل جدید، ثانیه‌ها را نگاه می‌کند، نسل سرعت است و اگر این سامانه خوب عمل کند، مراجعه حضوری را به حداقل خواهد رساند.

وی، واحد یزد را در پاسخگویی به وسیله طرح حامی در کشور برتر دانست و متذکر شد: وظیفه کارشناسان جهت‌دهی دانشجو به سمت مراجعه غیرحضوری و استفاده از این طرح است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تبیین کرد: در حال حاضر مرحله سخت این طرح را می‌گذرانیم و مقرر شد در بررسی‌های یکساله سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، ارزیابی جامعی صورت گیرد.

دهقانی اشکذری به ارتقای رتبه تحولی واحد یزد اشاره کرد و گفت: پیشنهاد معاونین، مسئولان و کارشناسان می‌تواند در بهبود خدمت‌رسانی در این طرح نقش بسزایی داشته باشد.

زهره بهشتی‌پور معاون تحول اداری و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد هم آمار کاملی از ایمیل‌های دانشجویان و چگونگی پاسخگویی همکاران دانشگاه ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر