صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۴:۴۵ | ۲۵ / ۰۶ /۱۴۰۴
| |

سازمان لیگ شیوه تسهیم درآمد تبلیغات محیطی فوتبال را اعلام کرد

خزانه دار سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص شیوه تسهیم درآمد تبلیغات محیطی فوتبال کشور توضیحاتی ارایه کرد.
کد خبر : 997623

به گزارش خبرگزاری آنا، اکبر شکاری در مورد شیوه تسهیم درآمد تبلیغات محیطی در فوتبال اظهار داشت: به جهت روشنگری برای اهالی فوتبال، رسانه ها و همه فوتبال‌دوستان لازم است توضیحاتی را بیان کنم،  درآمد تبلیغات محیطی سازمان لیگ طبق آئین نامه و مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال تسهیم می گردد.

وی افزود: 75 درصد  این درآمد  سهم  باشگاه های لیگ برتر و لیگ دسته اول است که ۷۰ درصد متعلق به باشگاه های لیگ برتر است که  ۳۵ درصدش به طور مساوی بین همه تیم های لیگ برتری تقسیم می شود، ۲۱ درصد درآمد  بابت رتبه بندی جدول لیگ در پایان فصل است. همچنین ۵ درصد سهم باشگاه های لیگ یک به طور مساوی  است.

خزانه دار سازمان لیگ در مورد اینکه تیم های قهرمان لیگ برتر و جام حذفی درآمد بیشتری خواهند داشت گفت:  ۱۴درصد درآمد تبلیغات محیطی به عنوان پاداش برای تیم های اول تا سوم لیگ برتر و قهرمان جام حذفی در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است که در طول فصل طبق روال قبلی از مدیران مالی باشگاه ها دعوت به عمل می آید و حضوری گردش حساب های  فی مابین به صورت شفاف ، نحوه پرداخت از سهم تبلیغات محیطی و رقم مربوطه به آنها اعلام می شود.

شکاری افزود: ۲۵ درصد باقیمانده تبلیغات محیطی سهم فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیات های فوتبال دارای لیگ برتر و هیات های فوتبال استان های غیربرخوردار است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر