صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پایان اجرای نمایش «مجلس ضربت زدن»

رحمانیان: عشق به عباس کیارستمی هنوز با ماست

کارگردان نمایش «مجلس ضربت زدن» در پایان اجرای این اثر نمایشی ضمن تبریک عید سعید فطر یاد و خاطره زنده یاد عباس کیارستمی را گرامی داشت.
کد خبر : 99598

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، کارگردان نمایش «مجلس ضربت زدن» سه شنبه شب 15 تیر ماه در پایان اجرای این اثر نمایشی ضمن تبریک عید سعید فطر یاد و خاطره زنده یاد عباس کیارستمی را گرامی داشت.


محمد رحمانیان بعد از پایان اجرا ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر بیان کرد: چند روز پیش در همین جا جشن تولد عباس کیارستمی را در تالار اصلی با حضور شما تماشاگران برگزار کردیم و خوب یادم می آید که در همین شب با عشق این جشن تولد را گرفتیم و حالا که او از این دنیا رفته باز هم با عشق یاد او را گرامی می داریم.


وی افزود: به هر حال امیدوارم حالا که عباس کیارستمی از میان رفته ، روح او آرام باشد. بنده به سهم خودم و از طرف گروه اجرایی نمایش فقدان این هنرمند عزیز و پرافتخار کشورمان را تسلیت می گویم.


محمدسریر، عزیز ساعتی، میترا محاسنی، محسن حسینی، سعید عقیقی از جمله هنرمندانی بودند که در این اجرا به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.


نمایش «مجلس ضربت زدن» نوشته بهرام بیضایی و کارگردانی محمد رحمانیان با بازی امیرجعفری، رامین ناصر نصیر، رضا مولایی، اشکان خطیبی، سینا رازانی، سانیا سالاری، یاسر خاسب و مهتاب نصیرپور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر