صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۷:۳۴ | ۱۵ / ۰۶ /۱۴۰۴
| |

حضور مدیران بانک ملی ایران در واحد ارتباط مردمی برای پاسخگویی مستقیم به مشتریان

به مناسبت هفته بانکداری و سالروز تأسیس بانک ملی ایران، جمعی از مدیران ارشد این بانک در روز‌های آینده در واحد ارتباط مردمی حضور پیدا می‌کنند و به‌صورت مستقیم به تماس‌های تلفنی مشتریان و پرسش‌های همکاران پاسخ می‌دهند.
کد خبر : 995522

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این برنامه با هدف تقویت ارتباط دوسویه و افزایش شفافیت در خدمات بانکی برگزار می‌شود و مدیران بانک ملی ایران در روزها و تاریخ‌های مشخص به شرح زیر در مرکز پاسخگویی حضور خواهند داشت:

عباس پیروزی، عضو هیأت مدیره – شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۴در حوزه اعتبارات، حمید مومنی، عضو هیأت عامل و معاون امور شعب و بیژن نصرتی، عضو هیأت عامل و معاون بانکداری جامع  یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۴در حوزه اعتباری و بانکداری جامع، 

مهدی علی‌آقایی، رئیس اداره کل توسعه سیستم‌ها، احمد علیخانی دهقی، رئیس اداره کل شبکه و زیرساخت و مجید ترکمانی، رئیس اداره کل مدیریت عملیات بانکی دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۴ در حوزه آی تی و فناوری اطلاعات و حسن کاظمی، عضو هیأت عامل و معاون منابع انسانی – سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۴ در خصوص امور پرسنلی همکاران در این مرکز حضور خواهند داشت. 

مدیران حاضر در این برنامه با مشتریان و کارکنان بانک به گفت‌وگو خواهند پرداخت و به‌صورت مستقیم به پرسش‌ها و ابهامات آنان پاسخ می دهند و تلاش می کنند ضمن شنیدن دغدغه‌های مخاطبان، دیدگاه‌های آنان را در مسیر بهبود خدمات و ارتقای رضایت عمومی مورد توجه قرار دهند.

گفتنی است حضور مدیران در واحد ارتباط مردمی نشان می‌دهد بانک ملی ایران پاسخگویی و شفافیت را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و همواره برای شنیدن صدای مشتریان و کارکنان آماده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر