صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
رئیس واحد رامسر:

برخورد صحیح با دانشجویان باعث پیشرفت عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود

رئیس واحد رامسر درباره شیوه‌های تکریم و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع گفت: «پاسخگویی مناسب و طرز برخورد صحیح همکاران با دانشجویان باعث ارتقا و پیشرفت عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود. برخورد اشتباه و رفتار نا‌مناسب نه فقط به واحد بلکه حتی ممکن است به کل مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی صدمه بزند.»
کد خبر : 99494

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر جواد خلعتبری در جلسه ای با عنوان شیوه‌های تکریم، افزایش رضایتمندی ارباب رجوع و تکریم ارباب رجوع با حضور معاونان، مدیران، کار‌شناسان و کارکنان در سالن سینما واحد رامسر برگزار شد، آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، گفت: «در نظر گرفتن شأن و منزلت افراد و عمل نکردن براساس سلیقه‌های شخصی باعث انجام بهتر امور دانشگاه می‌شود.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر تصریح کرد: «با توجه به بخشنامه و تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر اینکه تکریم دانشجویان و خدمتگزاری به آنان در راس امور دانشگاه و از سیاست‌های اصلی و اساسی است که باید مدنظر همه کارکنان و شاغلان دانشگاه در همه سطوح باشد ما هم باید برای پیشرفت هرچه بهتر واحد رامسر و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی این موضوع را سرلوحه خود قرار دهیم.»


وی گفت: «قبل از آغاز نیمسال تحصیلی جدید کارگاهی با عنوان تکریم ارباب رجوع در واحد برگزار خواهد شد و از تمامی همکاران خواست در این کارگاه آموزشی شرکت کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر