صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۶ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
در واحد دولت آباد برگزار شد

آموزش «روش‌های برقراری ارتباط تلفنی» در راستای تکریم ارباب رجوع

به همت دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد کارگاه آموزشی کوتاه مدت با عنوان «روش‌های برقراری ارتباط تلفنی» ویژه کارکنان به مدت دو روز در سالن همایش شهید احمدی روشن این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 99389

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی واحد دولت آباد درباره لزوم برگزاری کارگاه آموزشی «روش‌های برقراری ارتباط تلفنی» گفت: «طبق سرفصل ارسالی از سوی دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی و اهمیتی که سازمان‌های موفق به موضوع تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی تلفنی درست و موثر با مخاطبان خود دارند، برگزاری این دوره آموزشی بسیار ضروری و مفید به نظر می‌رسد.»


مهندس حمید جعفری گفت: «از فراگیران انتظار می‌رود پس از طی دوره بتوانند ارتباط تلفنی را به‌صورت موثر و موفق برقرار کنند و با مزایا و محدودیت‌ها و اهمیت ارتباط تلفنی، مهارت‌های برقراری ارتباط تلفنی قبل و حین و بعد از تماس، خطا‌های رایج در برقراری ارتباط تلفنی، روش ثبت صحیح یک پیغام تلفنی، امکانات جدید مخابراتی برای بهینه کردن ارتباطات خود در راستای جلب رضایت خاطر حداکثری ارباب رجوع آشنا شوند.»


محمدجواد فرهنگ، مدرس این کارگاه، نحوه صحیح برقراری ارتباط تلفنی در سطح سازمان را بررسی و به موضوع گرفتن اطلاعات از طریق تلفن از سوی دشمن در سطح سازمان و در سطح کشور یادآور شد.


مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در بخشی دیگری از این کارگاه چگونگی تخلیه اطلاعات تلفنی را برای کارکنان بیان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر