صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۵

عنایتی: مرفاوی در صبا نتیجه می‌گیرد/ شاید از فوتبال خداحافظی کنم

مهاجم سابق استقلال گفت: حضورم در صبا قطعی نیست و فقط صحبتی در این باره شده است.
کد خبر : 99356

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباراه اینکه چه شد که تصمیم گرفت در تیم صبای قم بازی کند،‌گفت: «حضور من در صبا قطعی نیست و تنها حرف‌هایی در این باره زده‌ایم. اگر به توافق رسیدیم آن وقت می‌توان حرف نهایی را در این باره زد. اگر به توافق نرسم هم از فوتبال خداحافظی می‌کنم.»


وی در مورد دلایل جدایی‌اش از تیم بادران بیان داشت:‌ «متاسفانه فضایی برای من ایجاد شد که مرا مجبور کرد از این تیم جدا شوم. حضور تیم بادران در دسته اول لیگ آزادگان باعث شده بود تا حرف‌های زیادی درباره من زده شود و این مسئله کار را برایم سخت کرد. می‌گفتند من به خاطر پول زیادی که مسئولان تیم به من پرداختند، قصد دارم در این تیم بازی کنم. عده‌ای هم گفته بودند پس از 18 سال بازی در لیگ برتر، برای آنکه بازی کنم حاضرم در یک تیم دسته اولی حضور پیدا کنم. به وجود آمدن چنین مسائلی باعث شد تا جلسه‌ای با مسئولان تیم بگذارم و از آنها بخواهم با جدایی‌ام موافقت کنند. الحمدالله مسئولان تیم هم به خوبی این واقعیت را پذیرفتند و من از تیم بادران جدا شدم.»


مهاجم سابق استقلال در خصوص اینکه چه عاملی باعث شد با تیم بادران به توافق برسد، اظهارداشت: «برنامه‌های منظم و مشخصی در تیم بادران وجود دارد و به نظرم این تیم شانس زیادی دارد تا فصل آینده در لیگ برتر حضور پیدا کند. من هم وقتی یکدست بودن و نظم خاصی که در تیم بادران وجود داشت را دیدم، به این تیم آمدم و به دلیل مسائلی که پیش آمد از جمع بادرانی‌ها جدا شدم.»


عنایتی در واکنش به این موضوع که صبای قم این فصل شرایط مساعدی ندارد و با چه امیدی به این تیم می‌رود، تصریح کرد: «من پیش از این هم در صبا بازی کردم و با شرایط این تیم آشنایی کامل دارم. اگر با این تیم هم توافق نکنم، مطمئن هستم که این تیم در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی را ارائه خواهد کرد.آقای کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه مدیر توانمندی هستند و اجازه نمی‌دهند که باشگاه صبای قم به مشکل خاصی بخورد. مرفاوی هم مربی خوبی است و پیش از این در قم بوده و با تیم صبا کار کرده است. او می‌داند چگونه با این تیم نتیجه بگیرد و حس می‌کنم که صبا بتواند رتبه مناسبی را در لیگ برتر به دست آورد. رتبه‌ای که با انتظار خیلی‌ها متفاوت است. »



انتهای پیام/

ارسال نظر