صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۴ - ۱۵ تير ۱۳۹۵

رقابت بیش از 50 دانش‌آموز در هشتمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن واحد اراک

هشتمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه فرزندان استادان و کارکنان واحد اراک برگزار شد. در این دوره از مسابقات تعداد 54 نفر از دانش‌آموزان در 4 مقطع به تفکیک خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند.
کد خبر : 99353

به گزارش خبرنگار آنا، این دوره از مسابقات به مناسبت ایام پرخیر و برکت ماه میهمانی خدا و ماه نزول کلام وحی و به همت کانون قرآن و عترت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، در 4 مقطع اول تا سوم دبستان (حفظ از سوره غاشیه تا سوره مبارکه ناس) مقطع چهارم تا ششم دبستان ( قرائت از سوره تکویر تا پایان جزء 30) هفتم تا نهم متوسطه ( قرائت جزء 30) و دهم تا دوازدهم متوسطه (قرائت کل قرآن کریم ) ویژه دانش آموزان دختر و پسر فرزندان استادان و کارکنان به مدت دو روز در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک دانشگاهی امیرکبیر واحد اراک برگزار شد.


در این دوره از مسابقات تعداد 54 نفر از دانش آموزان در 4 مقطع به تفکیک خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که در هر مقطع نتایج به شرح زیر به دست آمد.


مقطع اول تا سوم دبستان: در بخش خواهران مهسا محمودی رتبه اول، مهسا سمیعی رتبه دوم، ستاره قاری رتبه سوم و در بخش برادران محمدطه قاسمی رتبه اول، علیرضا جعفری رتبه دوم و حسین نوروزی رتبه سوم را کسب کردند.


مقطع چهارم تا ششم دبستان: در بخش خواهران مریم محمودی رتبه اول، مهدیه قلعه ای رتبه دوم، فاطمه غفوری فر رتبه سوم و در بخش برادران عرفان خاکی رتبه اول، عرشیا مبارک آبادی رتبه دوم و محمدمهدی رهامی حائز رتبه سوم شدند.


دوره اول متوسطه: در بخش خواهران زینب رحیم پور رتبه اول، زهرا غفوری فر رتبه دوم، یگانه دهقانی رتبه سوم و در بخش برادران محمدمهدی حاجی یوسفی رتبه اول، محمدمهدی فرامرزی رتبه دوم و محمدحسین شهوه رتبه سوم را از آن خود کردند.


در مقطع دوم متوسطه: در بخش خواهران مریم کمال آبادی رتبه سوم و در بخش برادران محمدجواد مبارک آبادی حائز رتبه اول شدند.


از نفرات برتر این دوره از مسابقات که حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند در مراسم اختتامیه که در شهریور سال جاری برگزار خواهد شد با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل به عمل می‌آید.


انتهای پیام/

ارسال نظر