صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۵

یک روحانی، اولین بازی رایانه‌ای حوزه سبک زندگی اسلامی ایرانی را عرضه کرد

بازی رایانه‌ای ماجراجویانه "سفر جنجالی"، اولین بازی رایانه‌ای تخصصی در حوزۀ سبک زندگی اسلامی ایرانی به زودی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.
کد خبر : 99198

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب داستانی بِنیسی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان رسانه‌گستر بِنیسی، از آغاز عرضه این بازی فاخر و ارزشی بلافاصله بعد از پایان ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با عید سعید فطر خبر داد و گفت: «"سفر جنجالی" عنوان رسمی‌ترین بازی رایانه‌ای تولیدشده به منظور معرفی و نهادینه‌سازی شیوه و سبک اسلامی ایرانی و فرهنگ‌سازی و ترویج اقتصاد دانش‌بنیان است که داستان آن در یک تمدن فرضی و بسیار زیبا روی می‌دهد، تمدنی که از روستا و شهرهایی تشکیل شده و هر یک از آن‌ها دارای اماکن متعددی هستند.»


مدیر عامل این شرکت فناور درباره انگیزه ورودی به ساخت بازی‌های رایانه‌ای با محتوای ارزشی گفت: «هم‌اکنون در کشور نزدیک به 18 میلیون بازی‌‌باز (Gamer) داریم که قریب به 2 ساعت از شبانه‌روز را برای بازی وقت می‌گذارند و قاعدتا زمان این افراد در طول ماه با بازی‌هایی پر می‌شود که دشمنان اسلام و انقلاب آن‌ها را به وجود آورده‌‌اند و با توجّه به جذابیت‌های فوق‌العاده و تأثیرگذاری مخربی که این بازی‌ها دارند، نیاز به حضور مجموعه‌ای در این بخش بود که بتواند هم صاحب نوآوری باشد و هم بتواند کارهای با کیفیتی ارائه دهد.»


این روحانی باز‌ی‌ساز درباره نحوه تحقق "اقتصاد مقاومتی، ‌اقدام و عمل" افزود: «شرکت ما توانسته بر پایه علم مبتنی بر دانش، یک شرکت کارآفرین باشد و بازی‌هایی با ارزش‌های اسلامی و ایرانی، همچون مجموعه بازی‌های رایانه‌ای عملیات انهدام را تولید و روانه بازار کند و در حقیقت، از دانش درآمدزایی ایجاد کرده و فرهنگ خودی را نیز ترویج کند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر