صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۶:۱۵ | ۳۰ / ۰۴ /۱۴۰۴
| |

نقش مؤثر بخشنامه استاد - شاگردی در رشد مهارت‌های حرفه‌ای دانش‌آموزان

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: اجرای صحیح و هدفمند بخشنامه استاد - شاگردی می‌تواند نقش مؤثری در پرورش استعدادها و رشد مهارت‌های حرفه‌ای دانش‌آموزان داشته باشد.
کد خبر : 986153

به گزارش خبرنگار آنا، نشست معاونان دانشکده تعلیم و تربیت با مدیران کل امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

این نشست با هدف هم‌افزایی علمی و ارتقای سطح کیفی آموزش در مدارس سما و چگونگی اجرای بخشنامه استاد - شاگردی در مدارس سما، ایجاد پایون‌های تخصصی و پژوهشی در سطح مدارس و همچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای مدیران و معلمان مدارس سما برگزار شد.

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر لزوم ارتباط مؤثر میان دانشگاه و مدارس گفت: اجرای صحیح و هدفمند بخشنامه استاد - شاگردی می‌تواند نقش مؤثری در پرورش استعدادها و رشد مهارت‌های حرفه‌ای دانش‌آموزان داشته باشد.

فخرالسادات هاشمی با بیان اینکه تربیت یک کار جهادی است، عنوان کرد: باید با ارائه برنامه عملیاتی مبتنی بر تغییرات روز، برنامه های آموزشی، فرهنگی و تربیتی را به‌گونه‌ای تدوین کرد که آثار تربیتی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد پایون‌های تخصصی افزود: راه‌اندازی پایون‌ها در مدارس، گامی مهم درراستای تحقق آموزش‌های پژوهش‌محور و کاربنیان خواهد بود.

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر فضای مشورتی و ارائه راهکارها و هم‌افزایی در مسیر پیشرفت مجموعه مدارس بیان کرد: یکی از اهداف مدارس سما، تربیت افرادی با مهارت‌های اجتماعی و توانایی‌های لازم برای زندگی مستقل و موفق در جامعه است که انجام طرح های فوق و طرح هایی توانمدسازی همچون سما پلاس در این زمینه راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر