صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۶:۳۰ | ۲۲ / ۰۴ /۱۴۰۴
| |
معاون صدای سازمان صدا و سیما:

رئیس رسانه ملی از آغاز جنگ تا امروز فقط چند ساعت به خانه‌اش رفته است

معاون صدای رسانه ملی از تلاش مدیریت و کارکنان این نهاد در ایام جنگ ۱۲ روزه تاکنون می‌گوید.
کد خبر : 984303

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا معاون صدای سازمان صداوسیما در حاشیه آیین گرامیداشت شهدای رسانه ملی و درجمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را شکر، مردم  عزیز ما در طول  جنگ تحمیلی ۱۲ روز مشاهده کردند که رسانه ملی انصافا بی شائبه و با دقت و سرعت و صحت  کار اطلاع‌رسانی را انجام دادند. همکاران ما از همان لحظه‌ای که ساختمان شیشه‌ای جام‌جم موشکباران شد، به درستی در این سنگر ایفای نقش کرده و رسالت انقلابی خودشان رو به منصه ظهور رساندند.

علی بخشی‌زاده گفت: علاوه بر فداکاری سرکار خانم امامی و همکارانشان دراستودیو شبکه خبر، بسیاری از همکاران ما در استودیوهای رادیویی هم از سر غیرت دینی و و وطنی خودشان  حاضر بودند و زحمت کشیدند.با تلاش این عزیزان بود که جنایات دشمن صهوینتس را برا یمخاطبان روشن کرد. رسانه ملی در این مدت نشان داد که مثل یک سرباز برای ملت رشید ایران فعالیت خواهد کرد و این را در عمل و با خون شهدا ثابت کرد.

 وی افزودذ: من می‌توانم  شهادت بدهم رئیس رسانه ملی از آغاز جنگ ۱۲ روزه تا امروز فقط  چند ساعت بیشتر را در منزل بودند و مدام در بخش های مختلف سازمان به سر می‌بردند؛ به همکاران سر می‌زدند و مواردی را که لازم بود یادآوری می‌کردند. به هر حال در مقایسه با دنیای استکبار که با کثرت رسانه و امکانات فراوان پا به عرصه گذاشته ما امکانت محدودتری دایم امنا با سلاح اعتقاد و پشتکار این فاصله را هم پر می کنیم.

معاون صدای رسانه ملی گفت:  فعالیت رسانه ملی در جنگ ۱۲ روزه بر اساس صداقت تعریف شده بود. ما قرار نیست  جعل خبر یا بزرگ‌نمایی بکنیم. ما با مخاطبان خودمان صادق هستیم و این روایت صادقانه حتماً در جان مخاطب خواهد نشست. این موضوعی است که در نظرسنجی‌های صورت  گرفته از مخاطبان هم خودش را نشان داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر