صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

بیرانوند: برانکو حساب همه چیز را کرده/ رقابت من و لوبانف در دو جبهه است

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: جای نگرانی نیست و با توجه به تیم آماده‌ای که بسته شده است نتایج خوبی را به دست خواهیم آورد.
کد خبر : 98155

علیرضا بیرانوند درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص اینکه چه آینده‌ای را برای پرسپولیس در رقابت‌های این فصل متصور است،‌ گفت: «پرسپولیس فصل گذشته تا یکقدمی قهرمانی رفت و این فصل باید به قهرمانی برسد. ما بازی‌های دشواری پیش‌رو داریم و از آنجا که در 3 جام باید بازی کنیم، برای رسیدن به هدف اصلی‌مان نیاز به تلاش و دقت فراوان داریم.


او در واکنش به این مسئله که حضور جنجالی‌اش در پرسپولیس باعث شده است انتظارات از او بالا برود، بیان کرد: «هیچ‌گاه نخواستم بازیکن پرحاشیه‌ای باشم و رفتارم در زمان نقل‌وانتقالات نشان داد که تنها به فکر این هستم که بازیکن مفیدی برای تیمم باشم. پرسپولیس تقریبا شاکله اصلی فصل گذشته خود را حفظ کرده و با توجه به اینکه برانکو ایوانکوویچ سومین فصل حضورش را در این تیم سپری می‌کند، بخت قهرمانی بیش از گذشته شده است. در این میان حمایت پرشور هواداران تیم نیز مزید بر علت خواهد شد و ما را در رسیدن به هدفی که داریم کمک می‌کند.»


دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص رقابتی که او با لوبانف در طول فصل خواهد داشت، تصریح کرد: «همیشه دوست داشتم رقابت کنم و به هدفم برسم. خوشحالم گلری از دروازه پرسپولیس حراست می‌کند که فصل پیش هم در پرسپولیس بوده و فضای این تیم را می‌شناسد. او در یازی‌های مقدماتی جام‌جهانی هم رقیب من خواهد بود چرا که تیم ملی بازی مهمی با تیم ملی ازبکستان دارد. اینکه هر دوی ما تلاش می‌کنیم تا دروازه‌بان اول تیم ملی کشورمان و همچنین پرسپولیس باشیم، رقابت بین ما را حساس و دیدنی خواهد کرد.»


وی با اشاره به اردوی خوب پرسپولیس در اوکراین عنوان کرد: «ما تمرینات خود را زودتر از دیگر تیم‌ها شروع کردیم و با توجه به برنامه تمرینی مشخصی که برانکو تا شروع بازی‌های لیگ برتر چیده، به نظرم در اوکراین بیشتر به هدف‌مان می‌رسیم. در تمام روزهایی که تمرین داشتیم، برنامه‌ها کاملا متفاوت با هم بوده و نبود تمرین تکراری نشان می‌دهد که ما کاملا حساب‌‌شده این اردوی خارجی را برگزار خواهیم کرد.»


بیرانوند در خصوص جدایی رامین رضاییان و مهدی طارمی از پرسپولیس و پایین آمدن شانس قهرمانی این تیم، بیان کرد: «برانکو مربی حرفه‌ای است و قطعا روی این موضوع حساب کرده بود که ممکن است این دو دو نفر از تیم جدا نشوند. به اعتقاد من جای نگرانی نیست و با توجه به تیم آماده‌ای که بسته شده نتایج خوبی را به دست خواهیم آورد. ضمن اینکه تیم هنوز جای خالی دارد و بازکنان خوبی جایگزین بازیکنان جدا شده از تیم خواهند شد. امیدوارم طارمی و رضاییان هم فصل موفقی را در ترکیه سپری کنند.»




انتهای پیام/

ارسال نظر