صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

علم

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۰:۴۲ | ۰۸ / ۰۳ /۱۴۰۴
| |

«مارکتینگ در مامایی»؛ ایجاد نگاهی نو به حرفه مامایی و آمادگی دانشجویان برای بازار کار

رئیس انجمن علمی مامایی، «مارکتینگ در مامایی» را ایجاد نگاهی نو به حرفه مامایی و آمادگی دانشجویان برای بازار کار برشمرد.
کد خبر : 975642

به گزارش خبرنگار آنا، در اقدامی نوآورانه در حوزه آموزش سلامت، نخستین وبینار تخصصی «مارکتینگ در مامایی» به همت انجمن علمی مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون برگزار شد.

این رویداد با تدریس رسا یوسفی مدرس برجسته بازاریابی سلامت و با حضور صد‌ها شرکت‌کننده از سراسر کشور همراه بود.

در این وبینار، موضوعاتی چون بازاریابی علمی، پرستیژ حرفه‌ای ماما‌ها در فضای دیجیتال، ارتباط مؤثر با بیمار و استفاده اخلاق‌مدار از شبکه‌های اجتماعی مورد بحث قرار گرفت.

این رویداد که با حمایت علی مهبودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون برگزار شد، با استقبال کم‌نظیر و ثبت رکورد بیشترین ثبت‌نام در یک وبینار علمی حوزه مامایی در فارس همراه شد.

مریم ارشدی‌زاده رئیس انجمن علمی مامایی، هدف از این برنامه را ایجاد نگاهی نو به حرفه مامایی و آمادگی دانشجویان برای بازار کار عنوان کرد و از تداوم چنین آموزش‌هایی در آینده خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر