صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۶:۲۲ | ۲۴ / ۰۲ /۱۴۰۴
| |

راهنمای موفقیت در دنیای آشفته‌ تجارت؛ کتاب «بازارشناسی و مدیریت بازار» چه مزایایی دارد؟

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، جزئیاتی از کتاب «بازارشناسی و مدیریت بازار» را تشریح کرد.
کد خبر : 972943

به گزارش خبرنگار آنا، کتاب «بازارشناسی و مدیریت بازار» در انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به چاپ رسید.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اعلام این مطلب به خبرنگار آنا گفت: کتاب «بازارشناسی و مدیریت بازار» توسط کامبیز شاهرودی عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و محمدرضا تقی‌زاده جورشری تألیف شد.

علیرضا صیداوی عنوان کرد: این کتاب که در ۳۵۸ صفحه توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به چاپ رسیده، در هفت فصل به بازارگرایی، رضایت مشتری و سودآوری، عملکرد مبتنی بر بازار، شناخت و تحلیل بازار، تحلیل مشتری و ایجاد ارزش، بخش‌بندی بازار، تحلیل رقبا و موقعیت رقابتی، همچنین جایگاه‌یابی و استراتژی‌های محصول پرداخته است.

وی متذکر شد: آشفتگی روند تجاری و افزایش رقابت در میان شرکت‌ها، محیط پیرامون سازمان‌ها را از گذشته بسیار متفاوت‌تر کرده و مطالعه کتاب حاضر درراستای شناخت مسیر‌های آینده تجارت و حرکت درراستای آنها به نحوی که منافع سازمان را تأمین کند، وجود تحقیقات بازاریابی و مفاهیمی همچون بازارگرایی لازم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر