صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۵

در بازار مجازی تعاون با اطمینان خرید کنید

معاون وزیر کار می‌گوید: با راه‌اندازی بازار مجازی تعاون، همه مردم، دستگاهها، سازمانها و صادرکنندگان می‌توانند از آخرین دستاوردهای بخش تعاون کشور اطلاع یابند و به طور مستقیم از تولیدات تعاونی‌ها ‌خرید کنند.
کد خبر : 97200

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از ایسنا، سیدحمید کلانتری با اشاره به راه‌اندازی بازار مجازی تعاون و تشریح مزیت‌های آن اظهار کرد: بازار مجازی تعاون بخشی از پرتال جامع تعاون است که به دلیل ضرورت جدی تقویت بخش تعاون لازم بود شکل بگیرد لذا به شکل مستقل و بدون وابستگی به دولت در قالب شرکت تعاونی سهامی عام رونمایی و آغاز به کار کرد.


وی هدف این بازار را گسترش تعاملات اقتصادی و انجام خرید و فروش میان تعاونی‌ها ذکر کرد و گفت: جریان فعالیت بازار مجازی تعاون به این شکل است که از تعاونی‌هایی که در دورترین نقطه کشور یا نقاط مرزی هستند تا تعاونی‌های بزرگ، امکان عرضه کالاهای خود در این بازار مجازی را به دست می‌آورند.


کلانتری تصریح کرد: تعاونی‌های تولیدی ضمن عرضه کالاهای خود تولیداتشان را به طور مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند و تعاونی‌های بزرگتری که کار صادراتی می‌کنند هم می‌توانند خریدار این کالاها باشند و به این شکل با کسب و کارهای مختلف نیز ارتباط و تعامل برقرار می‌شود.


معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکی از مشکلات عمده تولید کنندگان را نبود بازار و فروش محصولات ذکر کرد و گفت: تلاش ما این است که با اطلاع رسانی مناسب به تمام اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها زمینه فروش و بازاریابی محصولاتشان را فراهم کنیم و امیدواریم با معرفی این بازار و گسترش روز افزون فعالیت آن، مردم نیز از این بازار مطمئن خرید کنند.


وی اطلاع مردم و صادرکنندگان از کیفیت و مشخصات کالاهای عرضه شده را یکی از مزیتهای بازار مجازی تعاون برشمرد و گفت: همه دستگاههای دولتی و سازمانهای وابسته به دولت می‌توانند در این بازار وارد شده و اجناس مورد نیاز خود را از تولیدات تعاونی‌ خریداری و با این کار از بخش تعاون حمایت کنند.


کلانتری در پایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به گستردگی بازارهای مجازی در دنیا و ایجاد بازارهای رقابتی در فضای مجازی، اجرای این طرح تحرک جدیدی در بازار تعاونی‌ها ایجاد کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر