صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۵

پیش بازی آلمان و اسلواکی؛ اولین محک جدی ژرمن‌ها

اصلی ترین مدعی جام قهرمانی یورو امشب به مصاف تیمی قدرتمند از بلوک شرق می رود.
کد خبر : 97056

به گزارش گروه ورزشی آنا، قهرمان جام جهانی 2014 برزیل 20 سال است که نتوانسته است در بام اروپا قرار بگیرد، اما آنها در این دوره برای قهرمانی در اروپا کاملا آماده هستند، آلمان‌ها برای این افتخار کار بسیار سختی پیش رو دارند، چرا که همه مدعیان یورو 2016 در جدول بازی های دور یک هشتم در سمت آلمان قرار گرفته اند.


این دیدار در استادیوم پیر «مائوری» شهر لیل برگزار می شود و آلمان‌ها در دور گروهی در همین استادیوم اوکراین را با دو گل شکست دادند. ضمن اینکه اسلواکی هم در همین استادیوم با نتیجه دو بر یک روسیه را در دور گروهی شکست داد.


«سیمون مارسینیاک» لهستانی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد که بسیار شوخ‌ طبع است. این داور به بذله‌گویی در میدان معروف است و برای آنکه بتواند بازی را بهتر کنترل کند، با شوخی و گاه گفتن لطیفه‌های کوتاه برای بازیکنان، مسابقه را بهتر کنترل می‌کند.


تیم ملی آلمان با کسب هفت امتیاز و بدون دریافت گل به عنوان تیم اول گروه C به دور یک هشتم رسید، اما در مرحله گروهی آنچه که همه انتظار داشتند ظاهر نشد و بدون شک آنها در ادامه اینگونه نخواهند بود.


اسلواکی که در گروه B با تیم های ولز، انگلیس و روسیه هم گروه بود توانست به یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست به عنوان تیم سوم به دور دوم صعود کرند. آنها در دور گروهی نمایش قابل قبولی داشتند و مسلما حریف دست و پا بسته ای برای ژرمن ها نخواهند بود.


این دو تیم تا کنون 28 بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که آلمان ها به 17 پیروزی و اسلواک ها به 6 پیروزی دست پیدا کرده و 5 دیدار هم به تساوی کشیده شده است.


آخرین رویارویی دو تیم به 29 ماه گذشته برمی گردد که اسلواکی موفق شد با نتیجه 3 بر یک آلمان را شکست دهد و ماریو گومز تک گل ژرمن ها را در مقابل سه گل مارک همسیک، میکال دونیس و یاریج کوکا به ثبت رساند.


اسلواکی یک آمار بسیار خوب در دور مقدماتی یورو دارد، آن هم این است که اسپانیا را پس از 9 سال (36 بازی) شکست دادند و به رکورد شکست ناپذیری ماتادورها پایان دادند.



انتهای پیام/

ارسال نظر