صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۹ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۴

مورینیو: باید تا کنون قهرمان می‌شدیم

سرمربی تیم چلسی عقیده دارد تیمش هفته‌ها پیش باید قهرمانی زودهنگام در لیگ جزیره را جشن می‌گرفت.
کد خبر : 9698

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم چلسی شب گذشته در دیداری حساس به سختی توانست با نتیجه 3بر2 مقابل هال سیتی به برتری دست یابد تا شاگردان آقای خاص یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.


مورینیو درباره این پیروزی گفت: بازی بسیار سختی بود اما خوشبختانه توانستیم با 3 امتیاز زمین مسابقه را ترک و پیروزی را از آن خود کنیم.


وی ادامه داد: چلسی بخت اول کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است و از اینکه ما تاکنون نتوانستیم کارمان را در لیگ تمام کنیم تعجب می‌کنم.


وی افزود: در حقیقت ما باید هفته‌ها قبل عنوان قهرمانی را از آن خود می‌کردیم اما با وجود پیروزی‌هایی که سایر رقیبان آن را به دست آوردند این مهم محقق نشده است.


مورینیو عنوان کرد:سال‌های گذشته بیشترین فاصله امتیازی ما 8 امتیاز بود اما وقتی اختلاف 8 امتیاز بود، بازی های زیادی باقی مانده بود. ‏در حال حاضر، ما 6 امتیاز بیشتر داریم و یک بازی کمتر که می تواند به ما کمک کند تا فاصله بیشتری ‏با رقبا، نسبت به اختلاف 8 امتیازی ایجاد کنیم.‏


سیتی می تواند 24 امتیاز به دست بیاورد و اگر آنها 24 امتیاز به دست بیاورند، ما باید حساب و کتاب کنیم ‏که چند امتیاز برای قهرمانی نیاز است. من کاملا به تیمم اطمینان دارم. به بازیکنانم اطمینان دارم و معتقدم ‏می توانیم قهرمان شویم."‏


انتهای پیام/

ارسال نظر