صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۵

پیش بازی پرتغال و کرواسی؛ زنگ خطر برای‌کروات ها به صدا درآمد

از ساعت 23:30 به وقت تهران دو تیم ملی پرتغال و کرواسی در استادیوم بولارت دللیس شهر لنس به مصاف هم خواهد رفت تا سومین دیدار دور یک‌هشتم نهایی هم برگزار شود.
کد خبر : 96784

به گزارش گروه ورزشی آنا،تیم ملی کرواسی پس از پیروزی مقابل اسپانیا در دور گروهی همه را شوکه کرد و نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد. کرواتها مقابل اسپانیا از پنج بازیکن اصلی خود استفاده نکردند و «لوکا مودریچ» هم به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود؛ مسلما با بازگشت این بازیکنان، کرواسی حریف بسیار سختی برای پرتغال خواهد بود.


پرتغال برای صعود به دور دوم سختی فراوانی کشید و نتوانست در هیچ یک از بازی‌هایش به پیروزی برسد و با کسب 3 امتیاز از 3 بازی خود به عنوان تیم سوم به دور بعد صعود کرد. پرتغالی ها در روز آخر دور مقدماتی مقابل مجارستان به تساوی 3 بر 3 رسیدند که شاید بتوان گفت این دیدار بهترین دیدار جام تا به اینجای کار بود.


«کریستیانو رونالدو» در دور دیدار ابتدایی پرتغالی شرایط خوبی نداشت و به شدت از سوی رسانه ها مورد انتقاد قرار می گرفت، اما در دیدار آخر دو گل تیمش را به ثمر رساند و مانع حذف تیمش از یورو شد و نشان داد که باز هم در پرتغال حرف اول را او می زند.


پرتغال تا کنون سه بار مقابل کرواسی به میدان رفته است و نه گلی دریافت کرده و نه شکستی خورده است. مهترین پیروزی آنها مقابل کروات ها به مرحله گروهی یورو 96 باز می‌گردد که آنها به پیروزی 3 بر صفر دست یافتند. همچنین آخرین دیدار این دو تیم در سال 2013 بود که کریستیانو رونالدو در یک بازی دوستانه تک گل بازی را به ثمر رساند.


تیم ملی کرواسی در 10 بازی گذشته خود شکست نخورده است و 8 پیروزی و 2 تساوی را تجربه کرده و آخرین شکست آنها در مقابل نروژ با نتیجه 2 بر صفر در سپتامبر سال 2015 بود.


کروات‌ها پس از اینکه استقلال پیدا کردند پنج بار در رقابت های یورو حضور یافتند که در 2 دوره آن به دور دوم صعود کردند و این بار هم راهی مرحله یک هشتم شدند. این تیم در تمام رقاب های یورو 8 پیروزی، 5 تساوی و 4 شکست را تجربه کرده است.



ترکیب احتمالی پرتغال:روی پاتریشیو، پپه، ریکاردو کاروالیو، ژائو موتینیو، ژائو ماریو، ویرینیا، ویلیام کاروالیو، آندره گومز، لوئیز نانی، الیسیو و کریستیانو رونالدو


ترکیب احتمالی کرواسی:سوباشیچ، استرینیچ، پریسیچ، چورلوکا، راکیتیچ، مودریچ، سرنا، بروزوویچ، ماندزوکیچ، بادلی، ویدا



انتهای پیام/

ارسال نظر