صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با آنا:

حوادث جاده‌ای روز گذشته 13 مصدوم برجای گذاشت + تصاویر

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته در کشور گفت: تصادفات جاده‌ای روز گذشته 13 مصدوم و یک کشته برجای گذاشت.
کد خبر : 96643

سیدمصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در مورد مهم‌ترین عملیات 24 ساعت گذشته در کشور به خبرنگار اجتماعی آنا اظهار کرد:ساعت 8:10 صبح امروز برخورد خودرو سواری تیبا با پژو 206 در کیلومتر 12 جاده کوثر اردبیل منجر به آسیب دیدن سه مسافر شد.


وی افزود: ساعت 8 صبح امروز برخورد دو دستگاه سواری پراید با یکدیگر در مازندران-تنکابن-دوهزار(محور خرم آباد به دوهزار - تله) منجر به حادثه دیدن 2 سرنشین خودرو و فوت یک سرنشین شد. همچنین برخورد خودرو سواری پراید با گاردریل در محور آب‌گرم ـ تاکستان موجب آسیب دیدن دو مسافر شد که نیروهای امدادی جهت نجات جان آنها اقدام کردند.


سخنگوی سازمان امداد و نجات اضافه کرد:‌ تصادف بین موتورسیکلت با سواری کیا در محور رامسر به جنت‌رودبار در مازندران ساعت 20:3 دقیقه شب گذشته سبب حادثه دیدن سه مسافر شد. همچنین واژگونی زانتیا در کیلومتر 11 محور رابر ـ بافت سبب آسیب دیدن سه مسافر شد.


سیل و آب‌گرفتگی در استان آذربایجان شرقی


وی با اشاره به عملیات سیل و آب‌گرفتگی طی 24 ساعت گذشته در استان آذربایجان شرقی اشاره و بیان کرد: 5 شهرستان تبریز، مراغه، بستان آباد،‌ شبستر و چاراویماق متأثر از این حادثه شده که نیروهای امدادی بیش از 100 نفر در 5 روستا امدادرسانی کرده و 26 واحد مسکونی نیز توسط نیروهای هلال‌احمر از آب تخلیه شده است.


مرتضوی یادآور شد: 50 واحد مسکونی در روستای بیرق شهرستان تبریز به دلیل سیل و آب‌گرفتگی آسیب دیده و امدادرسانی در این روستا توسط تیم‌های امدادی همچنان ادامه دارد.




انتهای پیام/

ارسال نظر