صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۴:۳۵ | ۱۸ / ۰۱ /۱۴۰۴
| |

انتصاب مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد

مراسم تکریم عباس محمدیان، مدیرکل پیشین و معارفه آرش ظفری، مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، با حضور محمدرضا نوروزپور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و جمعی از مدیران این معاونت برگزار شد.
کد خبر : 966317

به گزارش خبرگزاری آنا، مراسم تکریم عباس محمدیان، مدیرکل پیشین و معارفه آرش ظفری، مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، با حضور محمدرضا نوروزپور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و جمعی از مدیران این معاونت برگزار شد.

در این آیین، نوروزپور ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران، از خدمات ارزشمند عباس محمدیان در دوران تصدی‌اش قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود که آرش ظفری نیز با تکیه بر تجربه، تخصص و توانمندی‌های خود، روند تحولی این دفتر را با قدرت ادامه دهد.

نوروزپور با تأکید بر ضرورت همگامی صنعت تبلیغات کشور با تحولات فناورانه، گفت: «افق پیش‌روی تبلیغات بدون بهره‌گیری از فناوری‌های نوینی، چون پلتفرم‌های دیجیتال، هوش مصنوعی و بلاک‌چین، قابل تصور نیست. اگر در ورود به این عرصه تعلل کنیم، نه‌تنها از رقابت منطقه‌ای باز خواهیم ماند، بلکه فرصت‌های ارزشمند جهانی را نیز از دست خواهیم داد.»

وی خاطرنشان کرد: «حوزه تبلیغات کشور باید جلوه‌ای درخور از فرهنگ ایرانی-اسلامی و پاسداشت و ارتقاء زبان فارسی باشد. انتظار ما این است که سطح کیفی و کمی مدل‌ها و روش‌های تبلیغاتی ما دست‌کم از همتایان منطقه‌ای‌مان برتر باشد.»

معاون وزیر فرهنگ همچنین بر اهمیت تعامل سازنده با دستگاه‌های مختلف کشور و رفع موانع پیش‌روی فعالان این حوزه تأکید کرد و اظهار داشت: «اداره‌کل تبلیغات باید مأمن و محل امید همه فعالان و علاقمندان این صنعت باشد؛ خانه‌ای برای ایده‌ها، خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها.»

نوروزپور در پایان، با اشاره به وسعت مأموریت‌ها و مسئولیت‌های این اداره‌کل، ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌برداری هوشمندانه از ظرفیت‌های در دسترس، شاهد شکوفایی و تحول در حوزه تبلیغات کشور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر