صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

علم

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۰۷:۴۵ | ۱۸ / ۰۱ /۱۴۰۴
| |
مسئول دفتر نمایندگی بعثه در مدینه مطرح کرد:

تعامل مؤثر و جلوگیری از اسراف؛ هنر رابط تدارکات هتل‌ها در ایام حج است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه در مدینه در دیدار رابطین تغذیه و تدارکات هتل‌های مدینه، جلوگیری از اسراف و تعامل مؤثر با مدیر و عوامل اجرایی در هتل‌ها را هنر مهم یک رابط تغذیه و تدارکات موفق برشمرد.
کد خبر : 966201

به گزارش خبرگزاری آنا، رابطین تغذیه و تدارکات هتل‌های مدینه منوره با حضور در هتل سکون با حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در در این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام نجفی روحانی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند اسدالله علی‌بیک، رئیس ستاد و همچنین کلیه عوامل و رابطین تغذیه و تدارکات هتل‌ها، اظهار داشت: شکر نعمت تشرف به این سفر الهی را به جای آورید و قدردان توفیق بزرگ خدمت به زائران حرم شریف نبوی و بیت‌الله الحرام باشید.

وی با تأکید بر نقش مهم امانت‌داری در مسئولیت رابطین تغذیه و تدارکات هتل‌ها، گفت: همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص) الگوی امانت‌داری بود، شما نیز باید با حفظ امانت در حوزه تدارکات و تغذیه، از هدررفت و اسراف منابع جلوگیری کنید و ضمن تأمین نیازهای زائر، در راستای مصرف بهینه گام بردارید.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه در مدینه تأکید کرد: خدماتی که شما عزیزان ارائه می‌دهید، تصویری روشن و ماندگار از فعالیت‌ها و خدمات سازمان حج در ذهن زائران و حتی عوامل خدمت‌گزار در هتل‌ها ایجاد می‌کند.

وی در ادامه بر اهمیت مستندسازی و جمع‌آوری تجربیات این دوره از عملیات عمره تأکید کرد و افزود: تعامل مؤثر، همدلی با مدیر و سایر عوامل اجرایی در هتل از جمله هنرهای برجسته یک رابط تغذیه موفق است. این تعاملات نقشی کلیدی در ارتقای سطح خدمات و رضایتمندی زائران ایفا می‌کند.

در این نشست صمیمی، رابطین تغذیه و تدارکات ضمن بیان مسائل، مشکلات و دغدغه‌های خود در زمینه خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به زائران، به تبادل تجربیات و پیشنهاداتی جهت ارتقای کیفیت خدمات و بهبود فرآیندهای اجرایی و پشتیبانی در ایام عمره پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر