صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۴:۲۳ | ۲۱ / ۱۲ /۱۴۰۳
| |

طرح پیشخوان دانشجویی، انقلاب در خدمات‌رسانی به دانشجویان

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس تأکید کرد که طرح پیشخوان دانشجویی، انقلابی در خدمات‌رسانی به دانشجویان دانشگاه آزاد است.
کد خبر : 962760

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سمیه لطفی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در نشستی با کارشناسان حامی در طرح تحول این دانشگاه از آغاز اجرای طرح پیشخوان دانشجویی با هدف تسهیل ارتباطات دانشگاهی و ارتقای خدمت‌رسانی به دانشجویان خبر داد و اظهار کرد: طرح پیشخوان دانشجویی، طرحی برای تسهیل خدمات و شفافیت تعامل دانشگاهی با هدف تسریع در کار و بدون نیاز به حضور دانشجو در دانشگاه انجام می‌شود.

وی، طرح پیشخوان دانشجویی را یکی از طرح‌های ماندگار و رضایتبخش در دانشگاه دانست و اضافه کرد: این طرح، با ایجاد یک میلیون و ۴۰۰ هزار ایمیل اختصاصی برای دانشجویان، امکان ارسال درخواست‌ها بدون نیاز به مراجعه حضوری مهیا می‌شود که بدون تردید زمینه رضایتمندی دانشجویان را فراهم خواهد کرد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی که در سال ۱۴۰۰ توسط جمعی از متخصصان دانشگاه تدوین شد، اشاره کرد و افزود: این سند چهار‌ساله، دانشگاه را متعهد کرده که در ساختار‌های آموزشی، اداری و سایر بخش‌ها دستخوش تحولات اساسی شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس درباره طرح تحول نطام اداری متذکر شد: با راه‌اندازی «طرح پیشخوان دانشجویی» که بخشی از نظام تحول اداری دانشگاه است تمامی دانشجویان خواهند توانست درخواست‌های خود را از طریق ایمیل ثبت کنند و به شبکه دانشگاه متصل شوند.

لطفی، هدف از اجرای این طرح را تحول در نظام پاسخگویی دانشگاه و تکریم دانشجویان عنوان کرد و افزود: در نظام تحولی جدید کارکنان براساس عملکرد در پنج سطح کارا، کارآمد، ماهر، خبره و ممتاز طبقه‌بندی می‌شوند.

در پایان این نشست، کارشناسان حاضر به طرح سوالات خود پرداخته و پیرامون روند اجرای طرح حامی بحث و تبادل‌نظر کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر