صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی:

طرح تجمیع و ساماندهی دانشگاه آزاد اسلامی باید به نحو احسن انجام شود

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تجمیع و ساماندهی دانشگاه آزاد اسلامی باید به نحو احسن انجام شود.
کد خبر : 96261

به گزارش خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر یعقوب شیویاری در جلسه هم اندیشی نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی درباره بررسی راهکارهای توسعه فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در استان گفت: اگر طرح تجمیع و ساماندهی در دانشگاه آزاد اسلامی به نحو احسن اجرا شود بار زیادی از دوش آن برداشته خواهد شد.


نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش امام راحل گفت: دانشگاه کارخانه آدم‌سازی است و دانشگاه آزاد اسلامی باید بر اساس فلسفه وجودی خود حرکت کند و وظیفه همگان یاری به این نهاد انقلابی و شجره طیبه است.


وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در دهه‌های گذشته رشد کمی خود را پشت سر گذاشته و اکنون زمان توسعه کیفی آن فرا رسیده است که باید دقت بیشتری براین داشت.


این نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی افزود: تغییر در مدیریت ها امری لازم و اجتناب ناپذیر است ولی باید از هرگونه شتابزدگی دوربوده و با درایت کامل، پاکدست ترین، متدین ترین، متعهد ترین و اصلح ترین فرد را برای اداره امور در دانشگاه‌ها انتخاب کرد.


وی در پایان خود را سرباز مخلص و در خدمت دانشگاه خواند و قول مساعدت و همکاری در زمینه رفع مشکلات و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی میانه و استان را داد.


جلسه هم‌اندیشی با نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی درباره بررسی راهکارهای توسعه فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در استان به همت دبیرخانه هیأت امنای استان آذربایجان شرقی و اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز عصر روز دوم تیرماه در سالن شمس این دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر