صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، میهمان هیات رئیسه در نیمه ماه مبارک رمضان

هم‌زمان با سالروز فرخنده ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع)، محفل روح‌بخش و معنوی انس باقران کریم و جشن ولادت در مسجد فاطمه زهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.
کد خبر : 96159

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این آیین معنوی که جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه به همراه خانواده‌های خود در آن شرکت داشتند، قاری صاحب‌نام سمنانی محمدرضا تجلی به تلاوت آیاتی چند از قران کریم پرداخت.


اجرای تواشیح و مدیحه‌سرایی در مدح امام حسن مجتبی از دیگر برنامه‌های این آیین بود. تجلیل و تقدیر از 8 نفر از فرزندان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان که نخستین تجربه بندگی خود را در این رمضان گرم با گرفتن روزه جشن می‌گرفتند، بخش دیگری از این آیین را به خود اختصاص داده بود.


در پایان حاضران در مراسم بر سر سفره افطار میهمان هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان بودند. نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، مشاور استاندار سمنان، جمعی از اعضای بنیاد‌های توسعه سمنان و همیاری مردم در توسعه آموزش عالی سمنان به همراه روسای برخی ادارات و نهاد‌های دولتی و دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهمیرزاد از دیگر میهمانان این ضیافت بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر