صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

علم

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۵:۳۲ | ۱۳ / ۱۲ /۱۴۰۳
| |

معرفی برند‌های ایرانی در سطح جهان با نشان تجاری

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حوزه برندینگ باید تحقیق و مطالعه علمی انجام و محتوا‌های غنی تولید شود تا زمینه ارتقای برند‌ها فراهم شود.
کد خبر : 961350

به گزارش خبرگزاری آنا از سازمان توسعه تجارت ایران، محمدعلی دهقان دهنوی در نخستین جلسه کمیسیون ملی برند با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح برند‌های ملی اظهار داشت: باید برند‌های ایرانی در سطح جهانی معرفی شوند.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران افزود: در حوزه برندینگ باید تحقیق و مطالعه علمی انجام و محتوا‌های غنی تولید شود تا زمینه ارتقای برند‌ها فراهم شود.

دهقان دهنوی با بیان اینکه در نظر داریم آیین نامه جدید انتخاب برند‌های ملی را تدوین کنیم، ادامه‌داد: در نظر داریم در این آیین نامه نحوه انتخاب برند‌های برتر ملی را تعیین و تشریح کنیم.

وی بیان‌داشت: فعالیت‌های تخصصی در حوزه نشان تجاری (برند) می‌تواند محصولات و تولیدات باکیفیت کشور را به خوبی به بازار‌های داخلی و خارجی معرفی کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، خاطرنشان کرد: بر اساس آیین نامه ساماندهی تبلیغات کالا‌ها و خدمات موضوع ماده ۸ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تفویض وزارت صمت، سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان دبیر خانه کمیسیون ملی برند معرفی و مقرر شد، هر سال برند‌های برتر ملی را معرفی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: برند بازار جهانی
ارسال نظر