صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۵۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

خداحافظی چک با جام پانزدهم؛ شانس کم ترک‌ها برای صعود

دیدار دو تیم ملی جمهوری چک و ترکیه با پیروزی ترک ها به پایان رسید.
کد خبر : 95905

به گزارش گروه ورزشی آنا، در یکی دیگر از دیدارهای حساس دور آخر مرحله گروهی مسابقات یورو 2016 تیم های جمهوری چک و ترکیه در استادیوم «بولارت دللیس» شهر «لنس» مقابل یکدیگر قرار گرفتند.
این دیدار حساس در دقایق نخست با برتری نسبی ترک ها پیگیری می‌شد که نتیجه این عملکرد خوب منجر به پیش افتادن این تیم از حریف قدرتی خود شد. تیم ملی ترکیه در دقیقه 10 بازی توسط «بوراک ایلماز»به گل رسید تا امید‌ها برای این تیم زنده شود.


در ادامه، بازی متعادلی را از هر دو تیم شاهد بودیم، بازیکنان چک چندین موقعیت خوب را روی دروازه ترکیه برنامه ریزی کردند، اما این حملات بی نتیجه باقی ماند. ترک‌ها نیز بیکار نبودند و چند موقعیت بی هدف را روی دروازه پیتر چک ایجاد کردند.بازی در نیمه نخست اتفاق مهم دیگری را به خود ندید تا این نیمه با همان نتیجه 1-0 به نفع ترکیه به پایان برسد.


نیمه دوم بازی نیز با فشار شاگردان «تریم» پیگیری شد تا بازهم ترک در دقیقه 66 توسط «اوزان‌‌طوفان» به گل دو خود دست یافتند.ترک ها بازی را در اختیار گرفتند و اجازه خلق موقعیت های گلزنی را به یاران «پیترچک» ندادند تا اینکه این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود ترکیه به پایان برسد.تیم ملی ترکیه موفق شد از این بازی سه امتیاز کسب کند و با همان سه امتیاز در رده سوم گروه D قرار گیرد. شاگردان «فاتح تریم» هنوز شانس صعود را داردند و باید منتظر بماند تا دور گروهی به پایان برسد تا ببیند میتواند به عنوان تیم سوم برتر به دور بعد صعود کند یا خیر.


جمهوری چک هم با کسب یک امتیاز از سه بازی گذشته خود در مکان چهارم جدول قرار گرفتند و از دور مسابقات کنار رفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر