صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
در جریان سفر وزیر بهداشت به استان خراسان شمالی صورت گرفت

افتتاح بخش سوختگی بیمارستان امام علی و دومین کلینیک ویژه تخصصی

وزیر بهداشت در دومین روز سفر خود به استان خراسان شمالی و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (رع) از روند احداث بیمارستان 320 تخت‌خوابی بجنورد بازدید و بخش سوختگی بیمارستان امام علی(ع) و دومین کلینیک ویژه تخصصی بجنورد را افتتاح کرد.
کد خبر : 95708

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت بهداشت، حسن هاشمی، وزیر بهداشت از روند احداث بیمارستان 320 تخت‌خوابی بجنورد بازدید کرد. این بیمارستان در 9 طبقه و با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد و 400 میلیون تومان در حال ساخت است.


هاشمی در این بازدید ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، بر لزوم تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این بیمارستان تاکید کرد.


بیمارستان 320 تختخوابی بجنورد در پردیس دانشگاهی و با زیربنای 30 هزار متر مربع با پیشرفت فیزیکی 83 درصد در حال احداث است. بخشی از اعتبارات این بیمارستان از محل سفر ریاست جمهوری به استان خراسان شمالی تامین شده است. همچنین در پایان این مراسم، عملیات ساخت دپارتمان قلب و دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه در مجاورت این بیمارستان آغاز شد.


گفتنی است استان خراسان شمالی هم اکنون با 800 هزار نفر جمعیت و 800 تخت بیمارستانی، دارای شاخص تخت یک است.


افتتاح بخش سوختگی بیمارستان امام علی(ع) بجنورد


وزیر بهداشت در روز دوم سفر خود بخش سوختگی بیمارستان امام علی(ع) بجنورد را که تنها مرکز سوختگی استان خراسان شمالی است را افتتاح کرد.


ساخت این بخش که از سالیان گذشته آغاز شده بود در نهایت ظرف مدت کوتاهی و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 383 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
عملیات ساخت و تسریع سازی بخش سوختگی بیمارستان امام علی (ع) از آذرماه 94 در زمینی با زیربنای 3 هزار و 600 متر اجرا شده بود.
بیمارستان امام علی (ع) در سال 79 احداث شده و دارای 132 تخت فعال است.


افتتاح دومین کلینیک ویژه تخصصی بجنورد


هاشمی همچنین دومین کلینیک ویژه تخصصی استان خراسان شمالی را در بجنورد افتتاح کرد.


این پروژه در مدت زمان کمتر از 8 ماه با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در زمینی با زیربنای 2 هزار و 637 متر مربع احداث و راه اندازی شده است.
عملیات ساخت این کلینیک ویژه تخصصی از شهریور 94 آغاز و در خردادماه امسال همزمان با حضور وزیر بهداشت و هیات همراه در استان خراسان شمالی، به بهره برداری رسید. این کلینیک که در سه طبقه ساخته شده دارای 36 پزشک متخصص و فوق تخصص است که با ویزیت 3 هزار تومان به مردم خدمات ارائه می دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر