صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان حج وزیارت:

نباید در تلاش برای بهبود خدمات به زائران سقفی قائل باشیم

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به رضایت نسبی معتمرین ایرانی از خدمات اجرایی گفت: تاکید ما رفع نیازمندی ها، کاهش دغدغه ها و بهبود مستمر خدمات است و نباید در تلاش برای ارتقاء خدمات به زائران هیچ سقفی قائل باشیم.
کد خبر : 952688
 
به گزارش خبرگزاری آنا، علیرضا بیات در نشست صمیمی با مدیران کاروان ها در مدینه منوره با بیان اینکه راه اندازی سفر عمره مفرده بعد از حدود ۱۰ سال تعطیلی با فراز و نشیب هایی در ابعاد اجرایی همراه بوده است گفت : بحمدالله خدمات در حوزه های مختلف به خوبی در حال انجام است اما باید به صورت مستمر بدنبال بهبود خدمات رسانی باشیم .
 
وی افزود: زائران کشورمان پنج روز در مدینه و پنج روز در مکه به سر می برند که سعی شده تا خدمات مطلوبی از سوی خادمان و دست اندرکاران اجرایی و فرهنگی صورت گیرد و با عنایت خداوند شاهد رضایت حداکثری هستیم .
 
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به مسائل مطرح شده در حوزه پروازهای زائران و همچنین تشرف به روضه منوره و سایر نیازمندی ها گفت: برخی مشکلات اجتناب ناپذیر است اما سعی کرده ایم تا دغدغه ها کاسته شود و همچنین با رایزنی های صورت گرفته و مساعدت کشور میزبان تسهیل خدمات در حوزه های مختلف نیز ان شاالله صورت می‌گیرد .

انتهای پیام/

ارسال نظر