صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
پایان هفته نخست لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶؛

جایگاه نهم رتبه شاگردان« لوزانو» در پایان هفته اول/ بلندقامتان امروز راهی صربستان می‌شوند

هفته نخست لیگ جهانی والیبال در سطح یک با صدرنشینی صربستان و قرار گرفتن شاگردان لوزانو در جایگاه نهم جدول رده‌بندی به پایان رسید.
کد خبر : 95163

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته اول رقابت های لیگ جهانی والیبال در شهر ریودوژانیرو به پایان رسید و تیم‌های ایران، آمریکا، آرژانتین و برزیل در هفته نخست به مصاف یکدیگر رفتند.


تیم ملی ایران در اولین دیدار خود مقابل برزیل به میدان رفت. دیداری سخت که بلندقامتان ایران نتوانستند از پسش برآیند و به این ترتیب سه بر صفر نتیجه را واگذار کردند.


دیدار دوم شاگردان «لوزانو» مقابل تیم آمریکا بود.‌ ملی‌پوشان که پیش بینی می‌شد در هفته اول لیگ جهانی به دلیل بعد مسافت و خستگی ناشی از مسابقات انتخابی المپیک نتوانند خوش بدرخشند مقابل تیم آمریکا هم نتیجه را سه بر یک واگذار کردند. به این ترتیب دومین باخت شاگردان «لوزانو» در لیگ جهانی رقم خورد.


بازی سوم ایران مقابل تیم ملی آرژانتین بود. بلندقامتان ایران باید در سومین بازی خود مقابل «ولاسکو» مربی سابق شان به میدان می رفتند و از همین رو رویارویی دو مربی آرژانتینی حساسیت این بازی را بالا برده بود. عملکرد خوب شاگردان «لوزانو» نشان داد این تیم باز هم قدرت و صلابت همیشگی اش را دارد. ملی پوشان در این دیدار با حملات خوب و به موقع و سرویس های بی خطا در دیدار کاملا آرژانتینی پیروز میدان شدند. این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید.


در هفته اول رقابت های لیگ جهانی 12 تیم رودروی یکدیگر قرار گرفت که صدرنشین این گروه صربستان شد و تیم برزیل و فرانسه به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. تیم ملی ایران با کسب دو امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفته است و سه پله بیشتر با تیم قعرنشین جدول ( استرالیا) فاصله ندارد.


ملی پوشان ایران امروز راهی صربستان می شوند تا در هفته دوم با تیم‌های برزیل، بلغارستان و صربستان دیدار کنند. در هفته پایانی هم ایران میزبان است و با تیم هایی چون آرژانتین، ایتالیا و صربستان بازی خواهد کرد.




برنامه دیدارهای ایران در هفته دوم لیگ جهانی به شرح زیر است:


پنجشنبه ۳ تیرماه
* ایران - بلغارستان ، ساعت ۱۸:۳۰
* برزیل - صربستان، ساعت ۲۱:۳۰


جمعه ۴ تیرماه
* ایران - برزیل، ساعت ۱۸:۳۰
* صربستان - بلغارستان، ساعت ۲۱:۳۰


شنبه ۵ تیرماه
* بلغارستان - برزیل، ساعت ۱۸:۳۰
* ایران - صربستان، ساعت ۲۱:۳۰


انتهای پیام/

ارسال نظر