صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۴ - ۱۲ دی ۱۴۰۳

تجربه‌نگاری فرهنگی با تبیین تجربیات مربیان پرورشی

معاون امور مدارس سمای کرمانشاه گفت: برنامه‌های فرهنگی تربیتی مدارس باید با رویکرد دینی و هدفمند و مسلط به مسائل روز و نوآوری‌های خلّاقانه باشد و اعضای هیئت علمی و کارکنان در راه تبیین این موارد هرچه بیشتر و بهتر تلاش کنند.
کد خبر : 950049

به گزارش خبرنگار آنا، جلسه تجربه‌نگاری فرهنگی درراستای تعامل عرصه و پایه با حضور مجید فرهیان معاون امور مدارس سمای استان کرمانشاه، محمدجواد کرم‌افروز عضو هیئت علمی دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی، الهام کاویانی مدیر گروه رشته امور تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و همکاران پرورشی مدارس سمای استان کرمانشاه برگزار شد.

فرهیان معاون امور مدارس سمای کرمانشاه در این نشست هدف از تشکیل این جلسه را برقراری ارتباط بیشتر بین دانشکده تعلیم و تربیت و مدارس سما دانست و گفت: تجربه‌نگاری فرهنگی با هدف بیان تجربیات همکاران پرورشی در حوزه مسائل فرهنگی در طول مدت فعالیت به‌عنوان مربی پرورشی و طُلّاب طرح امین، بحث و گفت‌و‌گو در این زمینه و تجربه زیسته همکاران این حوزه می‌تواند در رسیدن به اهداف به ما کمک کند.

کرم‌افروز عضو هیئت علمی دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی هم با مهم شمردن تجربیات همکاران فرهنگی گفت: برنامه‌های فرهنگی تربیتی مدارس باید با رویکرد دینی و هدفمند و نگرش همکاران فرهنگی از مسائل روز و نوآوری‌های خلّاقانه در این زمینه‌ها بهره ببرد و همکاران در راه تبیین این موارد هرچه بیشتر و بهتر در این مسیر تلاش کنند.

مدیر گروه رشته امور تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه هم گفت: برنامه‌های فرهنگی تربیتی مدارس باید با رویکرد دینی و هدفمند و مسلط به مسائل روز و نوآوری‌های خلّاقانه باشد و اعضهیئت علمی و کارکنان در راه تبیین این موارد هرچه بیشتر و بهتر تلاش کنند.

کاویانی افزود: فرآیند تجربه‌نگاری فرهنگی نه‌تنها به رشد فردی دانش‌آموزان کمک می‌کند، بلکه به ایجاد ارتباطات مثبت و مؤثر میان آنها درراستای عمل به تجارب مفید گذشته کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر