صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۹ - ۰۶ دی ۱۴۰۳

در نشست‌های تخصصی سومین روز تلکام ۱۴۰۳ چه گذشت؟

دو نشست تخصصی با محوریت هوش مصنوعی و با موضوع‌های «حکمرانی و فرهنگ تجربه مشتری و عناصر پیاده‌سازی تجربه دیجیتال مشتری» و «تحول دیجیتال با تحلیل کلان‌داده‌ها و هوش تجاری»، چهارشنبه پنجم دی‌ماه، در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام۱۴۰۳، برگزار شد.
کد خبر : 948767

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دو نشست تخصصی با محوریت هوش مصنوعی و با موضوع‌های «حکمرانی و فرهنگ تجربه مشتری و عناصر پیاده‌سازی تجربه دیجیتال مشتری» و «تحول دیجیتال با تحلیل کلان‌داده‌ها و هوش تجاری»، چهارشنبه پنجم دی‌ماه، در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام۱۴۰۳، برگزار شد.

در اولین نشست که با حضور دکتر حمیدرضا حداد پژوهشگر تحلیل داده و هوش تجاری برگزار شد، به نقش تحلیل کلان‌داده و هوش تجاری در مسیر تحول دیجیتال، پرداخته شد و چالش‌ها و موانع موجود در راستای پیاده‌سازی راهکارهای تحلیل داده و هوش تجاری، مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مباحثی همچون تأثیر توسعه فناوری‌هایی مانند 5G و اینترنت اشیاء بر افزایش حجم و تنوع داده‌ها، مورد بررسی قرار گرفت.

نشست «حکمرانی و فرهنگ تجربه مشتری و عناصر پیاده‌سازی تجربه دیجیتال مشتری» نیز با حضور دکتر محمدتقی عیسائی دانشیار دانشگاه صنعتی شریف و گلسا دادفر مدیر ارشد تجربه مشتری ایرانسل برگزار شد. در این نشست، به ارائه راهکارهایی درباره چگونگی تنظیم حکمرانی سازمانی، برای پیاده‌سازی تجربه دیجیتال مشتری پرداخته شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تلکام 1403 هوش تجاری
ارسال نظر