صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۰ - ۰۴ دی ۱۴۰۳

روابط‌عمومی‌ها باید دارای الگو، نظام فکری و سیاست کلان باشند

مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: در جهان امروز بدون داشتن روابط‌عمومی نوین و پویا امکان جلب افکار عمومی وجود ندارد؛ بنابراین روابط عمومی باید دارای الگو، نظام فکری و سیاست کلان باشد.
کد خبر : 948227

به گزارش خبرنگار آنا، کارگاه آموزشی «روابط عمومی اثربخش با رویکرد جریان‌سازی خبری» به همت روابط عمومی و دفتر توانمندسازی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، ویژه مدیران روابط‌عمومی واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و مربیان پرورشی دبستان‌های سمای این استان برگزار شد.

مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این کارگاه آموزشی گفت: امروزه حرفه روابط عمومی از قالب سنتی خود یعنی یک نهاد تشریفاتی و پشتیبان، بیرون آمده و به چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای سازمان‌ها تبدیل شده، بنابراین با این ادعا، روابط عمومی نوین با هنر و دانش خود باید بتواند، نیاز‌های ارتباطی و اطلاعاتی مشتریان، مخاطبان، کارکنان و تمامی ذی‌نفعان را برآورده ساخته و با کمک به مدیران برای تصمیم‌سازی در قالب‌های مختلف، اثربخش باشد.

{$sepehr_key_4529}

یعقوب علیپور خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده یکی از دلایل اصلی موفقیت سازمان‌ها، وجود روابط عمومی فعال و کارآمد بوده و بدیهی است در جهان امروز بدون داشتن روابط‌عمومی نوین و پویا امکان جلب افکار عمومی وجود ندارد، بنابراین روابط عمومی باید دارای الگو، نظام فکری و سیاست کلان باشد.

وی متذکر شد: توانمندسازی مدیران و فعالان عرصه روابط‌عمومی، شرط لازم برای ایفای این نقش‌های ارتباطی و اطلاعاتی بوده و نخستین گام، آشنایی با مبانی دانشی و کاربردی نوین این حرفه است، از این رو آموزش اصول علمی مدیریت و کار در روابط عمومی، فراهم کردن بینش لازم برای مدیران و فعالان این حوزه، مهم‌ترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بوده که امید است در آینده نیز ادامه داشته باشد.

عباس قلی‌پور کارشناس و مدرس حوزه ارتباطات و روابط عمومی و سعید رضایی مدیر خبرگزاری مهر و فعال حوزه رسانه از مدرسان این کارگاه آموزشی بودند که درباره علم روابط عمومی، مبانی و مفاهیم آن و مفاهیم دنیای خبر، تهیه و تنظیم خبر و سبک‌های آن مطالبی ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر