صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

ذوالفقارنسب: سرمربی تیم ملی به مربیان داخلی اعتماد ندارد/ تصمیم کی‌روش در مورد مرخصی ملی‌پوشان اشتباه بود

کارشناس فوتبال ایران گفت: کی‌روش نظر خودش را دارد و به نظر دیگران هیچ احترامی نمی‌گذارد و کمیته فنی فدراسیون هم همیشه از نظرات او حمایت می‌کند.
کد خبر : 94820

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تصمیم کی‌روش مبنی بر استراحت ملی‌پوشان و عدم همراهی آنها با تیم‌های باشگاهی گفت: «متاسفانه کی‌روش دچار یک سوءتفاهم بدی نسبت به مربیان ایرانی شده که ناشی از عدم اعتمادش به مربیان داخلی است. اما او هنوز به این درک نرسید که بازیکنان حال حاضر تیم ملی پرورش یافتگان مربیان داخلی هستند.»


وی ادامه داد: «در یکسال اخیر 7-8 بازیکن برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدند که کی‌روش چند سال گذشته حتی اسم آنها را هم نمی‌دانست. این بازیکنان توسط مربیان داخلی طی چندین سال به تیم ملی رسیدند و کی‌روش از نتیجه کار مربیان داخلی در تیم ملی استفاده می‌کند. کی‌روش نظر خودش را دارد و به نظر دیگران هیچ احترامی نمی گذارد و کمیته فنی فدراسیون هم همیشه از نظرات او حمایت می‌کند.»


ذوالفقارنسب افزود: «مربیان ایرانی بالاترین علم را نسبت به مراحل اردوهای پیش فصل و شرایط آمادگی و ریکاوری بازیکنان دارند. طبق نکات فنی فوتبال یک بازیکن باید چندین جلسه با تیمش تمرین کند تا با مجموعه تیم هماهنگ شود. به خصوص بعضی از بازیکنانی که تیم‌های خودشان را عوض کردند و به تیم جدیدی منتقل شدند باید مدت زیادی در تمرینات تیم جدیدشان حضور داشته باشند تا با سایر نفرات هماهنگ شوند.»


کارشناس فوتبال ایران در مورد راه حل برون رفت از مشکلات پیش آمده میان کی‌روش و سرمربیان تیم لیگ برتری بیان کرد: «طبق آئین‌نامه فیفا هر فدراسیون باید برای خودش یک کمیته فنی داشته باشد و این کمیته باید ناظر بر برنامه های تیم ملی باشد. اعضای کمیته فنی باید کی‌روش را مجاب کنند تا در تصمیماتش تجدیدنظر کند و افکار خودش را با افکار مربیان داخلی همسو کند. قطعا در مورد مرخصی چند روزه ملی‌پوشان هم حق با سرمربیان باشگاه‌ها است و کی‌روش تصمیم درستی در این زمینه نگرفته است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: برانکو کی روش
ارسال نظر