صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۲ - ۰۳ دی ۱۴۰۳

راهبرد‌های مطالعه و تعامل مؤثر با نسل Z؛ دانشجویان خلاصه‌نویسی را آموختند

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد استان کرمان با تشریح راهبرد‌های مطالعه و تعامل مؤثر با نسل Z و خلاصه‌نویسی دانشجویان عنوان کرد: این دوره‌ها با ارائه راهکار‌های نوین مطالعه و تدریس موجب ارتقای کیفیت آموزدر دانشگاه‌ها می‌شوند.
کد خبر : 948099

به گزارش خبرنگار آنا، دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی با هدف ارتقای کیفیت آموزشی دانشجویان و توانمندسازی استادان، کارگاه‌های متنوعی با موضوعات مهمی همچون راهبرد‌های مطالعه، تعامل مؤثر با نسل Z، آلفا و طرح درس برگزار کرد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به نقش این دوره‌ها در بهبود کیفیت آموزش توضیح داد: این دوره‌ها با ارائه راهکار‌های نوین مطالعه و تدریس، کیفیت آموزش در دانشکده را ارتقاء می‌دهند، همچنین استادان با شرکت در کارگاه طرح درس، مهارت‌های خود را در طراحی و اجرای طرح‌های درس بهبود بخشیدند.

محمدحسن افتخار واقفی، ارتباط مؤثر با دانشجویان را از طریق برگزار دوره‌ها بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: استادان با فراگیری شیوه‌های تعامل با نسل جدید دانشجویان، ارتباط مؤثرتری با آنها برقرار کردند و این مهم در هدایت تحصیلی دانشجویان خیلی مؤثر است، چراکه با ارائه راهبرد‌های مطالعه مؤثر، دانشجویان توانستند بهره‌وری خود را افزایش داده و انگیزه بیشتری برای یادگیری پیدا کنند.

وی با برشمردن محتوا‌های ارائه شده در کارگاه‌ افزود: در این کارگاه‌ها، تکنیک‌های مطالعه فعال، مدیریت زمان، یادگیری عمیق و روش‌های خلاصه‌نویسی به دانشجویان آموزش داده شد و استادان ضمن آشنایی با ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی نسل Z و آلفا با راهکار‌هایی برای برقراری ارتباط مؤثر با آنها آشنا شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر