صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۶ - ۲۶ آذر ۱۴۰۳

آموزش از مکانیزم‌های اصلی توسعه منابع انسانی است

معاون نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آموزش به عنوان یکی از مکانیزم‌های اصلی توسعه منابع انسانی است، افراد هر چقدر از دانش و آموزش بهتر برخوردار باشند فرآیند یادگیری آنها بهتر خواهد بود.
کد خبر : 946870

به گزارش خبرنگار آنا، مسعود صانعی معاون نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از برگزاری بخش شفاهی و کتبی آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد با اشاره به اهمیت و ضرورت بهبود کیفیت آموزش در اثربخشی برنامه‌های آموزشی، اظهار کرد: آموزش به عنوان یکی از مکانیزم‌های اصلی توسعه منابع انسانی است، افراد هر چقدر از دانش و آموزش بهتر برخوردار باشند فرآیند یادگیری آنها بهتر بوده توانایی ارائه اندیشه‌ها و نظریات برای بهبود کار می‌پردازند.

وی تأکید کرد: تحقق جامعه مبتنی بر دانایی، خرد و حکمت، نیازمند دانشگاهی بودده که دارای ظرفیت علمی توانمند و آگاه برای تربیت نیروی انسانی متخصص، مجرب و متعهد باشد، تعلیم و تربیت دینی، ارزشی و مطلوب یکی از رسالت‌ها و کارکرد‌های اصلی و اساسی دانشگاه‌ها است.

معاون نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی بر این امر که منابع انسانی باید آگاهی‌ها و توانمندی‌های ضروری برای پیشرفت و توسعه را بیاموزند تا در رشد و اعتلای جامعه خود موثر باشند، تاکید کرد و گفت: ارتقای کیفیت آموزش نه تنها به توسعه اقتصادی و اجتماعی کمک می‌کند؛ بلکه از طریق تربیت نیروی انسانی کارآمد و خلاق می‌تواند موجب اعتلای کشور شود.

صانعی عنوان کرد: اساس نظام آموزش عالی تربیت نیروی انسانی ماهر، متخصص، شایسته و کار آمد است؛ اما برای رسیدن به این هدف ارتقا، نوآوری و تحول در آموزش و چگونگی انجام آن باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر