صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اجرای «ظهور ناگهانی مرگ» در خانه نمایش دا

نمایش «ظهور ناگهانی مرگ» نوشته ایلیا عابدینی، فرزاد هداوند خانی و آزیتا نوربخش به کارگردانی ایلیا عابدینی در خانه نمایش دا روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 94291

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، نمایش «ظهور ناگهانی مرگ» نوشته ایلیا عابدینی، فرزاد هداوند خانی و آزیتا نوربخش به کارگردانی ایلیا عابدینی از 1 تیرماه هر شب ساعت 19 در خانه نمایش دا به اجرا در می‌آید.


در پیام این اثر نمایشی آمده است:


آیا به پایان زندگی فکر کرده ای؟ پایان زندگی جسمانی و یا به پایان زندگی روان! به اینکه برای بهتر شدن زندگی باید کار و تلاش بیشتری کنم؟! آیا شده تا به حال از مرگ عزیزی زجر کشیده باشی؟ و آیا شده تا به حال در غم فقدان عشق یار سوخته باشی!؟ دچار نا امیدی و تنهایی شده ای؟ صبر کرده ای؟ گریه کرده ای؟ آیا تا به حال شاهد جنگ انسان ها با یکدیگر بوده ای؟ آن ها برای بقای بیشتر، برای آنکه خودشان بیشتر زنده بمانند به هم حمله کرده اند و با هم جنگیدند... و آیا در نهایت با کشتن یکدیگر به مرگ غلبه کرده اند؟ وجود مرگ در زندگی برای شما چه معنایی دارد؟ همزمان با رویش، تولد، عشق، شادی، گورهایمان و زمان مرگمان مشخص است زمینی شدن هایمان جستجوی نور و روشنایی داشتن هدف و یا به سرعت کارکردن.


در این نمایش نوید احمد زاده، فرزاد هداوند خانی، مریم مومن، مهراد صوفی، امیررضا ملکی، مرتضی رشید به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین کسری شاهینی مشاور کارگردان، داریوش عابدینی و نوید احمد زاده دستیاران کارگردان، مرتضی مرادی بازیگردان، مژگان رشید مدیر صحنه، رضا ایمانی طراح نور و موسیقی،
ایلیا عابدینی انتخاب موسیقی، فرزاد هداوند خانی طراح لباس، نغمه گروسی تبلیغات، آزیتا نوربخش و لیلی تاوان تحلیل‌ روانشناسی، ناصر آریاپور طراحی پوستر این اثر را برعهده دارند.



نمایش «ظهور ناگهانی مرگ» از 1تا 15 تیرماه هر شب ساعت 19 در خانه نمایش دا واقع در میدان فاطمی، ابتدای شهید گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک ۲۶ روی صحنه می‌رود.



انتهای پیام/

برچسب ها: خانه نمایش دا
ارسال نظر