صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

رئیس واحد اندیمشک: تکریم ارباب‌رجوع وظیفه اجتماعی و دینی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک گفت: «احترام و تکریم ارباب‌رجوع و جلب رضایت مردم در ادارات نه‌تنها وظیفه اجتماعی بلکه یک وظیفه دینی است.»
کد خبر : 94224

دکتر امین رضا جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: «احترام و تکریم ارباب‌رجوع مکرراً در قرآن و سخنان ائمه معصوم (ع) بیان‌ شده است که از جمله می‌توان سخنان قصار حضرت علی (ع) را نام برد که در فرازی از نامه خود به مالک اشتر می‌فرماید: سعی کن که با آگاهی، برخوردهای تند مردم را تحمل‌کنی و تنگ‌حوصلگی و خودخواهی را از خود دور کن تا خدا درهای رحمت خود را به رؤیت بگشاید و پاداش طاعتت را به تو ارزانی فرماید.»


رئیس واحد اندیمشک افزود: «یک کارمند برای خدمت بیشتر به مردم باید موارد همچون خداترسی، پایبندی به اخلاق اسلامی، خلوص نیّت در انجام‌ وظیفه، صبر و بردباری، رعایت عدل و انصاف، داشتن نظم و انضباط در کارها و مهر و محبت نسبت به دیگران را سرلوحه کار خود قرار دهد.»


وی راه‌اندازی دفاتر تکریم ارباب‌رجوع را در واحدهای دانشگاهی کاری بسیار ارزنده عنوان کرده و گفت: «در واحد اندیمشک با توجه به افزایش فضای آموزشی توانستیم با در اختیار قراردادن فضای بیشتر به استادان خدمت بهتر و شایسته به دانشجویان ارائه دهیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر