صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

رئیس پلیس پیشگیری ناجا عنوان کرد: نقش اثرگذار مرزبانان در توسعه امنیت

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، نیروهای جوان، با ایمان و کارآمد را از با ارزش‌ترین سرمایه‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: صیانت از کارکنان خدوم و توجه جدی به معیشت آنها از نکاتی است که باید همواره مدنظر قرار داده شود.
کد خبر : 94195

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا در سفر به کردستان در جمع کارکنان انتظامی و مرزبانی به چهار اولویت ماموریتی ناجا در سال 95 اشاره کرد.


وی آموزش را مولفه تاثیر گذار در کاهش تلفات، ارتقاء آمادگی و افزایش مهارت کارکنان دانست و بر لزوم توجه و اهتمام ویژه به امر آموزش آنها تاکید کرد.


رئیس پلیس پیشگیری ناجا، نیروهای جوان، با ایمان و کارآمد را از با ارزش ترین سرمایه‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: صیانت از کارکنان خدوم و توجه جدی به معیشت آنها از نکاتی است که باید همواره مدنظر قرار داده شود.


سردار شرفی، در ادامه با اشاره به وجود برخی ناامنی‌ها در منطقه به نقش مهم و اثر گذار مرزبانان در توسعه امنیت، بیان کرد: حفظ هوشیاری و ارتقاء قابلیت‌ها در این شرایط یک اولویت است.


وی همچنین ادامه داد : بهبود خدمات انتظامی، برنامه ریزی مستمر، ابتکار عمل در برقراری امنیت، آرامش اخلاقی و اجتماعی و تلاش مضاعف از راهبردهای اصلی ناجا است.


این مقام عالی انتظامی با اشاره به تاثیر مخرب مقوله قاچاق بر امنیت اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: باید با اعمال سیاست‌های نظارتی، کنترل مبادی ورودی و خروجی ترانزیت، تشدید مبارزه و برخورد قانونی، استفاده از همکاری و مشارکت مرزنشینان و احاطه کامل اطلاعاتی، امنیت استان‌های مرزی را تقویت و تلاش خود را مضاعف کنیم.


گفتنی است، رئیس پلیس پیشگیری ناجا در سفر به شهرستان مرزی بانه، از پاسگاه‌های مرزی و کلانتری این شهرستان بازدید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر