صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۸ - ۲۹ آبان ۱۴۰۳
با حضور حمیدی‌فر؛

پوستر چهارمین جشنواره امامت و مهدویت سمای بوشهر رونمایی شد

پوستر چهارمین جشنواره امامت و مهدویت سمای استان بوشهر با حضور معاون آموزش عمومی تعالی مدارس و رئیس دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد رونمایی شد.
کد خبر : 941641

به گزارش خبرنگار آنا، پوستر چهارمین جشنواره امامت و مهدویت مدارس سمای استان بوشهر با حضور فاطمه حمیدی‌فر معاون آموزش عمومی و تعالی مدارس و رئیس دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی، هاشم لوافیان مدیرکل امور گسترش مدارس دانشگاه آزاد اسلامی، فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سمای استان بوشهر، مدیران و مسئولان مدارس در سالن شهید علیمحمدی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر رونمایی شد.

رئیس دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی  دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه خاص و ویژه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و تبیین ارزش‌های دینی و اسلامی برای آینده‌سازان ایران اسلامی اظهار کرد: امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و انتظار ظهور این امام همام به‌عنوان یکی از ارکان مهم امید در جامعه است و می‌تواند نقش ارزنده‌ای در ایجاد امید برای مسلمانان داشته باشد، انتظار فرج حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف هم به‌عنوان یکی از اشتراکات مذاهب اسلامی بوده که باید آتیه‌سازان میهن آن را به خوبی درک کنند.

فاطمه حمیدی‌فر اضافه کرد: نقش معلمان و مربیان در این عرصه بسیار مهم بوده و باید به موضوع موعودگرایی در مسیر تربیت نگاه خاص و ویژه‌ای داشته باشند، معلم و استاد باید به‌عنوان یک الگوی تربیتی بسیار اثرگذار میان قشر دانش‌آموز و دانشجو با استفاده از روش‌ها و سبک‌های مناسب و خلّاق در این زمینه فعالیت کنند.

وی با اشاره به موضوعات فرهنگی و مهدویت عنوان کرد: معلمان و استادان با ایجاد روابط عاطفی و تعامل دوسویه می‌توانند بسترساز تحولات رفتاری و کنشی بوده و سبک زندگی صحیح و درست دینی و اسلامی را برای دانش‌آموزان تبیین کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر