صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۰ - ۲۷ آبان ۱۴۰۳

دستیاران آموزشی بانیان پیشرفت علمی در آینده واحد‌های دانشگاهی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: دستیاران آموزشی بانیان پیشرفت علمی در آینده واحد‌های دانشگاهی خواهند بود.
کد خبر : 941384

به گزارش خبرنگار آنا، مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در جلسه هم‌اندیشی دستیاران آموزشی این واحد دانشگاهی و مراکز تابعه (اوز، گراش، خنج و بیرم، جویم) اظهار کرد: دستیاران آموزشی بانیان پیشرفت علمی در آینده واحد‌های دانشگاهی خواهند بود. پیوند بین آموزش در سطوح مختلف از ویژگی‌های به‌کارگیری دستیاران آموزشی در واحد دانشگاهی بوده، اعتماد به دانشجویان دکتری و استفاده از ظرفیت آنها برای تدریس در دانشگاه‌های بزرگی مانند واحد لارستان نشان‌دهنده توجه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به توانمندی منحصربه‌فرد دانشجویان است.

وی ادامه داد: از دستیاران آموزشی انتظار می‌رود هماهنگونه که نظام آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به آنها اعتماد کرده این اعتماد را با بهترین شیوه پاسخ داده و در راستای ارتقا سطح آموزشی و فرهنگی دانشگاه کوشا باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان مقررات، آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های آموزشی این واحد دانشگاهی گفت: وظیفه همه توجه توأمان به مسائل آموزشی، فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی و پژوهشی است، بی‌توجهی به هرکدام از این ارکان مؤثر باعث مشکلات متعددی در حوزه‌های مغفول مانده شده و ضربات آن متوجه همه ارکان دانشگاه خواهد شد.

زارع خواستار ارتباط بیشتر استادان دستیار آموزشی با اعضای هیئت علمی وابسته و پیوسته و همچنین با همکاران اداری دانشگاه شد.

به گزارش آنا در این نشست، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در زمینه مسائل آموزشی و اداری مطالبی را متذکر شدند و سپس دستیاران آموزشی مشکلات، محدودیت‌ها و پیشنهاد‌ها خود را در رابطه با ارتقای جایگاه آموزش بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر