صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
مدیر کل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی:

سازمان تامین اجتماعی در هزار نقطه کشور واحد بیمه‌ای فعال دارد

مدیر کل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان در یک هزار نقطه کشور واحد بیمه‌ای فعال دارد.
کد خبر : 94122

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تامین اجتماعی، رضا امینی افزود: خدمات این سازمان در مناطق دورافتاده، حاشیه شهرها و استان‌ها نیز گسترش یافته است؛ ضمن اینکه خدمات حضوری تامین اجتماعی با مراجعه به شعب اصلی، کارگزاری‌ها و شعب اقماری قابل دستیابی است.


وی اظهار کرد: شعب اقماری روش نوینی از ارائه خدمات حضوری بیمه‌ای است که مردادماه ١٣٨٥، اولین شعبه اقماری در کشور ایجاد شد و ٣٠ خدمت توسط شعب اقماری از طریق ارتباط با شعبه اصلی قابل ارائه است.


امینی گفت: شعب اقماری به منظور دسترسی بیشتر بیمه شدگان به خدمات سازمان تامین اجتماعی در حاشیه شعب اصلی و بیشتر در مناطقی که از نظر جغرافیایی با مشکل رفت و آمد روبرو هستند و یا کانون تمرکز یا تردد بیمه شدگان و بازنشستگان است، ایجاد می‌شود.


وی با بیان اینکه شعب اقماری شامل دائم و غیر دائم هستند، اضافه کرد: شعب اقماری دائم در مناطق دارای بیمه شدگان اندک، ایجاد می‌شود.


امینی گفت: ٥٣٧ شعبه این سازمان در سراسر کشور فعال‌اند که از این تعداد، ١٩٠ شعبه دارای ٢٥٣ شعبه اقماری هستند و از این تعداد، ١٧٨شعبه اقماری دائم و ٧٥ شعبه اقماری غیر دائم است.


مدیر کل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: مقدمات و زیر ساخت‌های خدمات غیرحضوری و اینترنتی برای دسترسی بیشتر بیمه شدگان به خدمات تامین اجتماعی، فراهم شده است و خدمات این سازمان از طریق اینترنت و موبایل در دسترس بیمه شدگان است.


این مقام مسئول در تامین اجتماعی افزود: گسترش و توسعه خدمات سازمان تامین اجتماعی به شیوه الکترونیکی و غیر حضوری یک راهبرد است و این سازمان برای ارائه خدمات غیرحضوری با هدف تکریم بیمه شدگان و دسترسی بهتر اهتمام ویژه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر