صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۶ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

آیت‌الله مکارم شیرازی: در برابر بردگان «زر» با زبان «زور» باید صحبت کرد/ بالاترین مقام سازمان ملل بازیچه دلارهای نفتی شد

یکی از مراجع تقلید گفت: رسوایی بزرگی که اخیرا برای دبیرکل سازمان ملل پیدا شد در نوع خود بی‌نظیر یا کم‌نظیر بود و ضربه سنگینی بر باور کسانی که این مجامع را پناهگاهی برای مظلومان جهان می‌دانستند وارد ساخت و همه دیدند که به آسانی بالاترین مقام سازمان ملل بازیچه دست دلارهای نفتی شد.
کد خبر : 94112

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از حوزه‌نیوز، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در ابتدای جلس شرح صحیفه سجادیه خود اظهار کرد: آنها چند روز نام عربستان را در لیست سیاه کودک‌کشی گذاردند، ناگهان ورق برگشت و از لیست سیاه حذف شد و دبیر کل اعلام کرد چاره ای جز این کار نداشته زیرا عربستان تهدید کرده بود که دلارهای نفتی کمک را قطع می‌کنم.


این مرجع تقلید ادامه داد: این حادثه زلزله ای در افکار ساده اندیشان که مجامع جهانی و اعلامیه‌های بلندبالای حقوق بشر را مشکل گشا می‌دانستند، افکند و از آن رسواتر این که آمریکایی‌ها چندی قبل با صراحت گفتند که یک سند 28 صفحه‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد عربستان سعودی در کشتار یازده سپتامبر دست داشته و به زودی منتشر خواهد شد.


مکارم شیرازی گفت: به دنبال آن عربستان با صراحت تهدید کرد که اگر چنین شود اموال خود را از بانک‌های آمریکایی خارج خواهد ساخت. ناگهان ورق برگشت و رجال سیاسی آمریکا کشف کردند که عربستان ابدا در این مسأله دخالت نداشته و دامانشان تا ابد از هرگونه اتهام پاک و مبراست!


وی افزود: این حادثه نیز ضربه دیگری بر افکار کسانی وارد کرد که می‌گفتند ما باید یک روز با آمریکا دوست شویم و اعتماد کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر