صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
مدیرعامل ماشین‌سازی تبریز درگفت‌وگو با آنا

تبریزی‌ها شرافت فوتبال را زیرپا نمی‌گذارند/ تنور رقابت‌های لیگ با حضور ماشین سازی داغ می‌شود

مدیرعامل ماشین‌سازی تبریز گفت: انتظار ما از رسول خطیبی این است که تیمش در لیگ برتر فوتبالی در شان ماشین‌سازی و فوتبال آذربایجان ارائه کند.
کد خبر : 94066

میرمعصوم سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا،‌ در خصوص اینکه تیم ماشین سازی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر چه تلاشی خواهد کرد تا یاد بازیکنان بزرگ این تیم را زنده نگه‌ دارد، گفت: «در میان 16 تیمی که در رقابت‌های این فصل لیگ برتر حضور دارند، 6 تیم از تیم‌های قدیمی و با قدمت فوتبال ایران هستند که ماشین‌سازی یکی از آنهاست. ما کاملا به مسئولیت خطیری که گردن‌مان هست، واقفیم.»


وی ادامه داد: «ماشین‌سازی در لیگ‌های تخت‌جمشید، قدس و آزادگان حضور داشته و همواره یکی از بهترین‌ تیم‌های فوتبال ایران بوده است که از هواداران فراوانی بهره می‌برد. بازیکنان بزرگی چون حسین راغفر، کاظم سیدعلیخانی، جاوید شکری، غلامرضا باغ‌آبادی و امیرداداش ضیایی در این تیم بازی کرده‌اند و مربیان صاحب‌نامی مثل حسن روشن، مرحوم ناصرحجازی و ناصر ابراهیمی در ماشین‌سازی مربی بوده‌اند. ما ایمان داریم که با آمدن‌مان به سطح اول فوتبال کشور تنور رقابت‌های لیگ را داغ خواهیم کرد و هم طراز با تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد نام تبریز را در فوتبال کشور مطرح می‌کنیم.»


او خاطرنشان کرد: «ما با ایجاد انگیزه فراوان در میان بازیکنان تیم به دنبال کسب نتایجی خوب در شان نام ماشین‌سازی خواهیم بود و در این راه اولویت جذب بازیکنان جدید تیم را بر روی بازیکنان جوان و بومی آذربایجان خواهیم گذاشت . هدف ما ثبات ماشین‌سازی در لیگ برتر است و در این راه حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد.»


مدیرعامل ماشین‌‌سازی در مورد اینکه تا چه اندازه موفق شده لیست مورد نظر رسول خطیبی را برای جذب بازیکن،‌ تامین کند، بیان کرد: «خوشبختانه نزدیک به 80 درصد فهرست مورد نظر سرمربی تیم را به ماشین‌سازی آوردیم و در این میان تنها جابر انصاری بود که باشگاه استقلال حاضر نشد، رضایت‌نامه او را صادرکند. اگر او هم می‌توانست رضایت‌نامه‌اش را بگیرد، بدون تردید بازیکن تیم تراکتورسازی می‌شد.»


او درباره اردوی خارج از کشور ماشین‌سازی بیان داشت: «ما از 3 روز پیش تمرینات خود را آغاز کردیم و طبق برنامه قرار است اردویی در تهران داشته باشیم. این اولویت برنامه‌های اردویی ماست. با این حال اگر کادرفنی تیم تشخیص بدهد که نیاز به اردوی خارج از ایران است، به طور حتم این اردو نیز برقرار خواهد شد.»


سهرابی در پاسخ به این سوال که شانس ماشین‌سازی را برای بقا در لیگ برتر تا چه اندازه می‌داند،‌ عنوان کرد: «ما برای آنکه حضوری موفق در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشیم، در هیچ زمینه‌ای کوتاهی نکردیم و همواره به گونه‌ای عمل کرده‌ایم که کادر فنی با خیالی راحت تیمش را آماده رقابت با حریفان کند. در همین راستا از مسئولین محترم استان آذربایجان شرقی و هواداران می‌خواهم ما را در این راه کمک کنند تا در رقابت‌های لیگ برتر موفق به کسب رتبه‌ای تک رقمی شویم. در حقیقت انتظار ما از رسول خطیبی این است که تیمش فوتبالی در شان تیم ماشین‌سازی و فوتبال آذربایجان ارائه کند.»


مدیرعامل ماشین‌‌سازی در خصوص 4 دربی امسال تیمش برابر تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد و اینکه می‌گویند تیم‌های تبریزی رعایت حال یکدیگر را خواهند کرد، تصریح کرد: «چنین صحبت‌هایی از مردم تبریز و ورزشکار آذری به دور است. یقین دارم که هر 3 تیم با تمام وجود برابر هم بازی می‌کنند و هیچ‌کدام شرافت فوتبال را زیر پا نمی‌گذارند. یقین دارم که در دربی‌ها تبریز شاهد فوتبالی سالم و جوانمردانه از سوی همه تیم‌ها هستیم و اجازه نخواهیم داد که عوامل دیگری در تعیین نتیجه موثرتر باشد.»


سهرابی درباره مشکلات مالی باشگاه تراکتورسازی نیز بیان داشت: «تمام باشگاه‌های لیگ برتری غیر از 2 تا 3 تیم، همه با مشکلات مالی روبه‌رو هستند و ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم. سعی خواهیم کرد درآمدزایی خوبی داشته باشیم و با جذب اسپانسرهای مختلف بخش مهمی از هزینه‌های خود را جبران کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر