صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اینستاگرام کیفیت ویدئو‌های کم بازدید را کاهش می‌دهد

مدیر اجرایی متا اعلام کرد: محبوبیت ویدیو‌های ارسال شده در اینستاگرام می‌تواند بر کیفیت ویدیو تاثیر بگذارد و هر چه ویدیو، بازدید بیشتری داشته باشد، با کیفیت بالاتری نمایش داده خواهد شد.
کد خبر : 937994

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر اجرایی متا اعلام کرد: محبوبیت ویدیوهای ارسال شده در اینستاگرام می‌تواند بر کیفیت ویدیو تاثیر بگذارد و هر چه ویدیو، بازدید بیشتری داشته باشد، با کیفیت بالاتری نمایش داده خواهد شد. آدام موسری در ویدیویی اعلام کرد اینستاگرام تلاش می‌کند ویدیوهای منتشر شده را با بالاترین کیفیتی که می‌تواند نشان دهد، اما اگر ویدیویی برای مدت طولانی، دیده نشود، این پلتفرم، کیفیت آن را کمتر می‌کند.

این اطلاعات جدید نیست و متا سال گذشته درباره استفاده از پیکربندی‌های مختلف کدگذاری برای ویدئو‌های مختلف بسته به محبوبیت آن‌ها نوشت اما پس از انتشار ویدئوی موسری در تردز، انتقادات و سوالات زیادی از سوی کاربران مطرح شد.

این صحبت‌ها باعث شد موسری جزییات بیشتری مطرح کند. وی توضیح داد که این تصمیم‌ها در سطح جمعی، نه در سطح فردی اتفاق می‌افتد، بنابراین، این طور نیست که تعاملات فردی بینندگان، بر کیفیت ویدیویی که برای آنها پخش می‌شود تاثیر بگذارد. موسری افزود: ما به کیفیت بالاتر (رمزگذاری فشرده‌تر پردازنده گرافیکی و ذخیره‌سازی گران‌تر برای فایل‌های بزرگ‌تر) برای تولیدکنندگان محتوا که بازدید‌های بیشتری دارند، تمایل داریم.

بر اساس گزارش تِک کرانچ، موسری گفت این یک نگرانی به حق است، اما با این حال، مدعی شد که در عمل، به نظر نمی‌رسد اهمیت چندانی داشته باشد، زیرا تغییر کیفیت بزرگ نیست و تعامل افراد با ویدیو‌ها بیشتر مبتنی بر محتوای آنهاست، نه کیفیت آنها.

انتهای پیام/

ارسال نظر